Gå til innhold

Neste helg...


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Joachim: Mange som snakker om seriøsiteten til Virtual SAS Braathens. Noen synes at et VA som skal opptre seriøst ikke skal styres av ungdommer i 15 års alderen. F.eks i BA virtual så får man ikke lov å bli pilot engang før man er 16 år, og VSB styres av 15 åringer!

 

Nok om det, men... her informerer en om at deres VA skal ta en flytur. Dette kan f.eks være en tur som mange syntes var morsom, og de blir piloter i VSB! Men slik som man kan lese over her så tviler jeg på det... dette er ikke første tråden du lager/svarer på som gjør at hele emnet sporer av, og alt virker så useriøst som bare det!

 

Når en i ledelsen av et VA skriver slike ting, så får de andre en idè av hvordan VSB er!

 

Bare et lite tips til en som har en "høy" stilling her ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kun jeg som synes det... det skal jeg bare si!

 

Og det man skriver her på forumet, det skaper inntrykket man får av en. Og bare det som er skrevet her, er så tullete og useriøst at det er hva inntrykket man blir sittende igjen med!

 

er nå mange unge som kan mer om flyging enn andre i 20-30 års alderen

Sikkert mange 12 åringer som kan mer enn 60 åringer... men så spørs det da hva 60 åringen kan

 

 

Når du svarer på et innlegg, og det blir igjen et nytt innlegg (flyttet som eget innlegg) fordi det var var så tullete så sier vel det litt om seriøsiteten, eller hva Skjønberg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er hvordan folk oppfatter VSB, og jeg kan ikke akuratt si at jeg oppfatter det som så veldig seriøst når jeg leser innleggene her.

 

Angående alder, så er det like mange 20-30 åringer som vet mer om flyging og luftfart enn det 13-15 åringer gjør. Det går begge veier.

Forskjellen mellom de to gruppene er at 20-30 åringer vanligvis er litt mer modene enn det 13-15 åringer er.

Og det sier seg jo selv at det er greit å ha modene folk i styret.

 

 

Edit: Dårlig formulert setning.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit,

1. TO, ja, hele TO personer under 15.

èn på 16, og to som er godt over tyve...

 

2.

Og greit, jeg kan godt si opp min stilling i VSB jeg, hvis det er det flertallet vil, det jeg er opptatt av er VSB's ve og vel. Hvis folk oppfatter meg som useriøs, og det går ut over Virtual SAS Braathens så kan jeg forlate det VA'et helt jeg... fornøyd nå da? Og vi kan godt sette aldersgrensen 16 eller 18 for min "stedfortreder"

 

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.

Og greit, jeg kan godt si opp min stilling i VSB jeg, hvis det er det flertallet vil, det jeg er opptatt av er VSB's ve og vel. Hvis folk oppfatter meg som useriøs, og det går ut over Virtual SAS Braathens så kan jeg forlate det VA'et helt jeg... fornøyd nå da? Og vi kan godt sette aldersgrensen 16 eller 18 for min "stedfortreder"

 

Det er den latterligste og mest tomme uttalselsen jeg noen gang har hørt. Du vet, jeg vet, alle vet at du ikke kommer til å trekke deg fra VSB som du beskriver der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av nå Kim, ingen som har snakket om aldersgrense her, det er det du og Joachim som har tatt opp.

Det er heller ingen som har sagt at Joachim ikke gjør en god jobb i VSB, er det?

 

Det som er sagt er at når en person i ledelsen til et VA går ut på en slik måte så kan det fort oppfattes som useriøst.

 

Ironi på tekst er jo heller ingen smart idè så lenge man ikke følger opp med en smiley eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Kristian skriver, det er ingen som har sagt at Joachim har gjort en dårlig jobb... men det som har blitt sagt er vi får et useriøst inntrykk av VSB når slikt blir skrevet av en i styret selv.

 

Har ikke logget èn eneste time nei, selv om jeg har fløyet mange ""

 

MEN - la ikke denne diskusjonen spore av mer nå...! (gjelder også meg og alle andre....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok greit.SKla beherske meg ""

 

 

Men det blir så lite hyggelig og fly,hvis alle skal prate om hvilken aldresgruppe er mest moden OSV

 

FS er for alle,alle for FS ""

 

 

Og det burde ikke være noe dårlig at Joackim driver VSB selv om han er 15,sier ikke at noen har sagt det,(vet ikke???)

 

Så lenge siden er av ypperste klasse """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hele denne tråden her kan jo rett og slett beskrives som umoden. Og da ser vi bort ifra de saklige innleggene med forklaringer fra folk utenfor styret i VSB.

 

Forstår godt at folk får et noe dårligere inntrykk av VSB av slike tråder som dette. Det sporer så totalt av at det er til å få vondt av. I alle fall du som starter denne burde gjøre ditt for å holde denne ren/fri for innlegg som ikke har noe direkte med turen å gjøre. Slike "samtaler" som er ført lenger opp i denne tråden hører jo hjemme på feks. msn.

 

Og nå skal det jo sies at modenheten ikke er bestemt av alderen heller, men det er jo klare tegn på mangel av modenhet for å drive noe som skal være serriøst her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...