Gå til innhold

Rumsfeld til Bodø i Juni!


Vidar Martinsen

Anbefalte innlegg

Ser på nyhetene at USA's forsvarsminister skal til Bodø 7 Juni. Vurderer å ta en tur for å kikke på flyparken han kommer med. Regner med at det ihverfall blir en 757. Noen som vet om det bruker å være med mange fly i hans følge, eller er det bare 757'n?

 

Jeg regner med at våre ivrige spottere i Bodø er tilstede og foreviger dette øyeblikket. Skal som sagt prøve selv men med mitt IXUS 500 blir ikke kvaliteten så god i forhold til andre her med topp utstyr! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan nok regne med at det kommer både et å to transportfly med diverse panstra kjøretøy osv! Den mannen er jo ikke akkurat den mist kjente mannen i Verden!! Secret service (Trur det skrives sånn) kommer også ifølge det jeg har hørt! De skal i sammarbeid med det lokale Politiet sørge for sikkerheten/vaktholdet!! Å de karene er vell ikke akkurat dårlig bevepna ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på nyhetene at USA's forsvarsminister skal til Bodø 7 Juni. Vurderer å ta en tur for å kikke på flyparken han kommer med. Regner med at det ihverfall blir en 757. Noen som vet om det bruker å være med mange fly i hans følge, eller er det bare 757'n?

 

Jeg regner med at våre ivrige spottere i Bodø er tilstede og foreviger dette øyeblikket, skal som sagt prøve selv men med mitt IXUS 500 blir ikke kvaliteten langt på nær så god i forhold til andre her med topp utstyr! ""

 

Vi er i beredskap ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skal nå byen snus på hodet bare fordi en oppblåst amerikaner inntar byen? Jeg har lite til overs for disse høye herrer.

 

Fly er dog alltid velkommen her "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Rumsfeld velger Stavanger og Jåttå istedenfor Bodø under sitt norgesbesøk 8.juni.Fordi det er Nato-møte som begynner om kvelden 8.juni,rekker han ikke mere enn`en by.Hadde han rukket mer,hadde han kommet til Bodø.Amerikenene ønsket å komme nordover i Norge,sier forsvarministeren.

(Sitat fra Avisa Nordland)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel diskuteres! Men poenget var vel flyet(-ene) han kommer med. Ikke akkurat dagligdags i Bodø det. Jeg synes det er synd at han valgte Jåttå framfor Bodø. Ikke bare på grunn av flyene som ikke kommer, mange andre grunner som vi sikkert kan ta en diskusjon på i ett annet forum....når det passer sånn! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...