Gå til innhold

ONEKSY


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om kvelden? Er over for min del, halv elleve.

 

Fløy ENBR-ENGM-LEPA, fikk svarte instrumenter ved LEPA, og fikk atc til å fortelle meg hvor flyplassen var, så informere om at jeg starter på en høyresving, han må gi bedskjed når jeg skal stoppe opplegg. Måtte gå rundt grunnet høy fart og høyde.

Etter go around får jeg den realistisk meldingen:

 

"I have to close now, buenos noches! Good luck!" opplegg... ""

 

Landingen gikk til slutt. Fin kveld, mye trafikk og ATC. Litt server problemer, men ellers...

Ganske trøtt, derfor klumsete skriving. ""

 

Looking forward to ONESKY5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det bare sånn... Vi eller jeg i allefall har hele tiden påpekt hvor kjekt det hadde vært med flere atc'er, eller for å si det sånn,, de fleste fir, tårn bemannet så hadde alt vært mer realistisk og morro.. Men når systemet knekker sammen sånn som i dag, så synes jeg nok det er bedre med for lite en for mye...

 

Men fortsetter håpet om at en dag så får vi de 3 firene i norge bemannet og en del tower også.... Så kan vi i det minste fly norge på kryss og tverss uten at systemet knekker sammen av den grunn..

 

Men jeg står på mitt. ATC i Norge bør bli mer utbredt og kanskje vi får se det etter skolene er ferdig med sine eksamner og ferien begynner å komme..

 

Ellers stortrivdes jeg på ONESKY4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for min del kan jeg vel kalle dette mindre vellykket.

Masse server problemer, og til tider lite fly når det var stabilt på serverne.

Er nå på vei over mot USA, og får håpe Simulatoren er litt snillere enn serverne og trafikken i Norge har vert i dag!

 

God tur til USA og gratulerer med dagen. Du får sende bud på flyvertinna og be henne komme med kake........ ""

 

Raymond Bertheussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har hatt større trøkk i Scandinavia...

Desverre tror jeg ikke vi fikk satt noe ny rekord, tror den gamle er rundt ca.1400, vi var oppe i ca.1300 før serverne fikk en splitt ""

 

Takk til alle som stillte opp enten som pilot eller ATC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merka noen forskjell, hyggelige ATC'er der borte også.Men jeg pleier å holde meg unna de aller største flyplassene.I går så fløy jeg fra CYVR (Vancouver) og der var GND,TWR,og APP bemanna, og alle var meget hyggelige.

Vi har vel alle hørt om "skrekkhistorier" fra enkeltes USA besøk, men jeg har aldri vert borti noen "nazister".

Så jeg kan igrunnen ikke annet enn å anbefale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt svar Johhny ""

 

Derfor jeg ikke har våget meg borti USA, er som du sier... skrekkhistorier av ATC! ATC er grinete, perfeksjonister og gamle gubber som synes det er morsomt å være ekle! ""

 

Kanskje jeg skal tørre å ta en tur der... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...