Dag Johansen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har fått en forespørsel om å ta inn dvd-filmer fra ITVV fra shoppen. Jeg er litt usikker på om det kan være noe særlig marked for denne slags produkter her, og jeg tar derfor en poll på det. Jeg regner med at disse filmene vil ha en utsalgspris på ca. 270 kroner + frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg vet ikke om det er marked for det.. MEN ITVV sine filmer er de beste filmene som er på markedet når det gjelder Cockpit filmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har tenkt å kjøpe noen av ITVV sine filmer, og hvis de kommer her på fs.no shoppen er det jo helt klart hvor jeg vil kjøpe de fra. Må slenge meg på det Stian sier også, de er MYE bedre enn noe av det Justplanes tilbyr i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DM Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg vet ikke om det er marked for det.. MEN ITVV sine filmer er de beste filmene som er på markedet når det gjelder Cockpit filmer 100% enig. Og jeg har alle filmene fra ITVV! Anbefales. Topplisten min er : 1.Concorde 2.Virgin 744 3.332 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er interessert i å kjøpe både concorde og 744 videoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Virgin 744 og martinair MD-11 kunne jeg tenkt meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Anbefaler Concorden på det sterkeste, det og alle filmene med Alan Dix, han er helt genial. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kunne tenke meg noe som handler om DC10. Vi har en DC10-simulator som snart er oppe og går, men har ennå ikke funnet noen DC10-DVD (kun MD11). Er det mulig å få tak i noen DVD for DC10? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patric Moreau Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 ITVV har faktiskt gjort två filmer om MD11. De kan vi självfallet plocka in till shoppen! Jag har för övrigt Concorde-filmen till salu på FlightSimShop.se /Patric Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det ser jo ut som noen har interesse av å kjøpe slike filmer Jeg har derfor lagt ut en del av disse i shoppen nå, og det kunne vært greit om dere som nå vet at dere skal kjøpe legger inn en bestilling slik at jeg får en viss peiling på hvor mange jeg skal bestille inn. Jeg sender bestilling i morgen, og de bør da være på lager i løpet av en ukes tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Legger inn bestilling neste uke, da jeg ikke har råd helt ennå venter på lønning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvorfor ikke denne om 767-300ER ? Er nok mange LDS brukere (nei ikke LSD) her som er interessert - deriblant meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Selvsagt kan jeg ta den med - den er på plass nå til glede for alle LDS brukere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.