Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det jeg som surrer eller har jeg sett et omtrent identisk reklameinnlegg for den nye vbraa siden for veldig kort tid siden?

Greit nok at dere sikkert sliter med å få piloter, men ikke spam ned forum med reklame da.. tror hvertfall 1 post holder for å få folk til å skjønne at dere har lagt ut nytt design!

Skrevet
Er det jeg som surrer eller har jeg sett et omtrent identisk reklameinnlegg for den nye vbraa siden for veldig kort tid siden?

Greit nok at dere sikkert sliter med å få piloter, men ikke spam ned forum med reklame da.. tror hvertfall 1 post holder for å få folk til å skjønne at dere har lagt ut nytt design!

Virtual SAS Braathens

Skrevet

Den er grei... noen anelse når vi kan bli pilot igjen?

Så det blir nå teorietiske og praktiske tester for å bli pilot i vbraa? ""

EDIT: Og nåværende Vbraa piloter må vel også gjennom en test for å fortsette å fly?

Skrevet
Til dere som har savnet Virtual SAS Braathens sitt nye design, kan nå se på det. Det nye designet er på www.vbraa.com .

Ser dere noen likheter mellom oss og det virkelige selskapet, etter at du har trykket på enter?

Ådne

Jepp... virkelig lyst å sitte å se på det nye designet ja.

Skrevet
Haavard. Når admin siden er på bena igjen skal jeg se om jeg kan legge deg til. Kontakter deg her eller mail/msn hvis jeg husker det.

Nå er jeg ikke helt med her? ""

Du kan godt svare på dette på PM, men legger du meg til i pilot listen ute noe mer "test" eller no?

Skrevet
Jeg har nå lagt deg til. Har du fått mailen?

Affirmative "" Men skal jeg nå gjennom test osv...? Er ikke helt 100% med i svingene her nå! ""

Skrevet

Forresten, ser i tidtabellen deres på Vbraa at det står "Gran Canaria"

Er dette GCLP? ""

Hvis ja, hvor kan jeg da finne retur fra GCLP? Finner ikke Gran Canaria på kartet ""

Skrevet

Det er jeg som har laget prøven til 737 pilotene, og jeg synes den er meget lett, men en annen i styret fikk bakover sveis når han så den. Det er en fordel om du kan FMC og om vekt på flyet. Men sier ikke mer om det. Det er 40 spørsmål.

Ådne

Skrevet
Det er jeg som har laget prøven til 737 pilotene, og jeg synes den er meget lett, men en annen i styret fikk bakover sveis når han så den. Det er en fordel om du kan FMC og om vekt på flyet. Men sier ikke mer om det. Det er 40 spørsmål.

Ådne

Georg Goftedal har også lovt å gi en støtte der

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...