Ådne Lie Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Til dere som har savnet Virtual SAS Braathens sitt nye design, kan nå se på det. Det nye designet er på www.vbraa.com . Ser dere noen likheter mellom oss og det virkelige selskapet, etter at du har trykket på enter? Ådne Siter
Gjest Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 [image]http://img.photobucket.com/albums/v622/Haavard/3538.jpg[/image] "and the reason is ..... ?" Siter
Fredrik Hoel Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Er det jeg som surrer eller har jeg sett et omtrent identisk reklameinnlegg for den nye vbraa siden for veldig kort tid siden? Greit nok at dere sikkert sliter med å få piloter, men ikke spam ned forum med reklame da.. tror hvertfall 1 post holder for å få folk til å skjønne at dere har lagt ut nytt design! Siter
Martin Schjetne Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 neinei...heeeeelt forskellig ER JO HEEELT LIKT mvh martin Siter
Gjest Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Er det jeg som surrer eller har jeg sett et omtrent identisk reklameinnlegg for den nye vbraa siden for veldig kort tid siden? Greit nok at dere sikkert sliter med å få piloter, men ikke spam ned forum med reklame da.. tror hvertfall 1 post holder for å få folk til å skjønne at dere har lagt ut nytt design! Virtual SAS Braathens Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jo det hadde vi... vet ikke hvorfor det er oppe igjen... Håvard, for å bli pilot hos oss trengte du bare å fylle ut et skjema. Dette skal bli mer seriøst. Working on it. Siter
Gjest Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Den er grei... noen anelse når vi kan bli pilot igjen? Så det blir nå teorietiske og praktiske tester for å bli pilot i vbraa? EDIT: Og nåværende Vbraa piloter må vel også gjennom en test for å fortsette å fly? Siter
Stig Sandnes Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Til dere som har savnet Virtual SAS Braathens sitt nye design, kan nå se på det. Det nye designet er på www.vbraa.com . Ser dere noen likheter mellom oss og det virkelige selskapet, etter at du har trykket på enter? Ådne Jepp... virkelig lyst å sitte å se på det nye designet ja. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Haavard. Når admin siden er på bena igjen skal jeg se om jeg kan legge deg til. Kontakter deg her eller mail/msn hvis jeg husker det. Siter
Gjest Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Haavard. Når admin siden er på bena igjen skal jeg se om jeg kan legge deg til. Kontakter deg her eller mail/msn hvis jeg husker det. Nå er jeg ikke helt med her? Du kan godt svare på dette på PM, men legger du meg til i pilot listen ute noe mer "test" eller no? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg har nå lagt deg til. Har du fått mailen? Siter
Gjest Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg har nå lagt deg til. Har du fått mailen? Affirmative Men skal jeg nå gjennom test osv...? Er ikke helt 100% med i svingene her nå! Siter
Eirik C Varvik Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Testen er vel under utvikling den;) bare å henge i å registrere turer nå, velkommen:D Siter
Gjest Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Forresten, ser i tidtabellen deres på Vbraa at det står "Gran Canaria" Er dette GCLP? Hvis ja, hvor kan jeg da finne retur fra GCLP? Finner ikke Gran Canaria på kartet Siter
Werner Rafteseth Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Vel, som dere fleste helt sikkert har merket er ikke siden helt funksjonell enda. Logge og rutesystem er under "produksjon" Siter
Ådne Lie Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 Det er jeg som har laget prøven til 737 pilotene, og jeg synes den er meget lett, men en annen i styret fikk bakover sveis når han så den. Det er en fordel om du kan FMC og om vekt på flyet. Men sier ikke mer om det. Det er 40 spørsmål. Ådne Siter
Kim Andrè Lindin Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Haavard. Når admin siden er på bena igjen skal jeg se om jeg kan legge deg til. Kontakter deg her eller mail/msn hvis jeg husker det. Joachim! Ny adresse der Får jo ikke tak i deg for tiden! www.vbraa.com/side/files/admin Siter
Kim Andrè Lindin Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Det er jeg som har laget prøven til 737 pilotene, og jeg synes den er meget lett, men en annen i styret fikk bakover sveis når han så den. Det er en fordel om du kan FMC og om vekt på flyet. Men sier ikke mer om det. Det er 40 spørsmål. Ådne Georg Goftedal har også lovt å gi en støtte der Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jepp Kim, har det nå. Prøven bør være vanskelig. Fraselogien må sitte, og du skal kunne fly en 737. Ådne som jobber med dette som nevnt... Det kan ta tid, vi har et liv utenfor sim'en også vettu As soon as possible! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.