Bjørn Ramsland Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Romerikes Blad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som har reg nr på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Oslo Flyklubb sin LN-NEW Edit: og etter hva jeg leser på oslo flyklubb sine websider så er en brukket neselegg og bøyd propell de synlige skadene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Flinke journalister i såfall.. Tror nemlig ikke at LN-NEW er et 2-seters privatfly. Men men, sånne små bagateller må vi jo regne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har ikke LN-NEW vært på eskursjon i guds frie natur en gang før? (nødlanding) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 At avisene kommer med usannheter og feilinformasjon er ikke noe nytt, tvert imot. Men best å ikke si for mye om det, enkelte kan bli så forbanna på oss at det går på helsa løs. LN-NEW hadde vel en førevarslanding på et jorde i vestfold eller deromkring pga dårlig vær, om jeg ikke husker helt feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 LN-NEW hadde vel en førevarslanding på et jorde i vestfold eller deromkring pga dårlig vær, om jeg ikke husker helt feil ? Du husker nok ikke feil. Du har sågar et innlegg i denne tråden som omhandler førevarlandingen til LN-NEW i september 2003.... . Det er forøvrig en interessant og lærerik tråd. Det var vel også NEW som var det eneste flyet som ikke ble skadet da snøen felte en OFK-hangar rundt juletider i 2002 (?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn Haugland Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 [bilde]http://pg.photos.yahoo.com/ph/torunn_haugland/album?.dir=/2d60&.src=ph&.tok=phy9j0CB2WGgjLls[/bilde] Det gikk visst for seg veldig udramatisk. Landet like etterpå. En del crosswind og downdrafts, men ikke ikke no spes. Bra alle inni var like hele da om ikke annet. [color:"green"] [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tenker denne funker bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Synd det...håper da ikke piloten var Henrik Auråen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det mer gøy for andre enn for han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius bråthen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Slapp av! Det var ikke Henrik Auråen som styrtet! han skoler på DA-40!! Men Virkelig synd flyet styrtet! Håper det kommer så fort som mulig tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er det normalt å henge ut piloter med fullt navn uten deres viten her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torunn Haugland Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Slapp av! Det var ikke Henrik Auråen som styrtet! han skoler på DA-40!! Men Virkelig synd flyet styrtet! Håper det kommer så fort som mulig tilbake! Styrtet var vel å ta litt hardt i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Auråen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Se her ja... her spekuleres det flittig . Det var ikke jeg som satt bak spakene denne gangen. Min kommentar til det hele er at dette kan skje den beste. Med småfly kan man komme utfor mye rart og har man litt uflaks kan det skje mindre morsomme ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg bare lurte egentlig. Dessuten er han klar over det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.