Martin Svarstad Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jepp, da starter jeg opp om 20 min. ..tur-retur ENGM-LEPA, bare sleng dere på de som har lyst, forresten første turen min online med LDS767. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Ja, nå er det lørdag, men hva har det med innlegget å gjøre? Det er lørdag, og utekveld! Uansett, ha en fortreffelig tur! Siter
Martin Schjetne Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 vel...jeg finner ikke på no annet å gjøre idag...vanlighvis fester jeg og har det gøy, men ikke idag nei...neste fest blir natt til 1.mai GLEDER MEG!! PS: og det er forresten også på en lørdag Siter
Martin Svarstad Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Tingen er den, Ivar, at jeg har som oftes ikke tid til å sitte seks timer foran PC'en, men lørdag er en av de dagene jeg har tid til det. Derfor navnet på emnet. Ellers sier jeg tusen takk, tror dette blir en finfin tur, ny fugl og greier. Og så får du ha en like fin tur på byen Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Har ikke mye tid tilovers med flygningen jeg heller for tiden, skulle ikke på byen i kveld. Hadde en rolig kveld hjemme hos ei veninne, if you know what I meen... Forøvrig så må jeg si meg enig i at det faktisk er noe spessielt over det å sitte til sent på natt å fly på simulatoren, må innrømme at jeg har hatt mange flotte stunder i både solnedgang og soloppgang! Håper du hadde en flott tur! Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hei Martin Gratulere med din 767. Den er noe helt specielt å fly.Håper at du fik flyging for alle pengene...,-og det tror jeg du fikk.Tok turen fra Newark til Køln med maersks nye 767 fraktfly som flyr for UPS forleden dag jeg, og jeg synes at denne fuglen var råå-Hot å fly.Lykke til med din nye maskin. Mvh Ivar Rasmussen Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Du sitter å surfer på nett 20 min før avgang? Skulle vel vært i full gang med Prestart Checklist da. Her skjønner jeg det er realisme ute og går ja... Siter
Martin Svarstad Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Joa, det var fin tur. Men jeg lurer på en ting, er det mulig å starte en motor i lufta etter en motor brann? Jeg fikk det ikke til. Vet at jeg må bruke FLT ignitor og ikke grd, men jeg fikk liksom ikke fart i den. jeg har en mistanke om at man må velge repair failures før man får start på'n, men det blir litt urealistisk å gjøre det i lufta. Derfor måtte jeg nødlande på LFMO, hvor jeg hadde 40 kn med-vind gusting opp til 70 tror jeg, virka hvertfall sånn. Og etter at ground crew hadde fiksa feilen starta motoren med en gang. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 En titt i den gode manualen hadde nok gitt deg svar på dette: Forsøk aldri å starte en motor igjen etter en brann! Og om det har vært brann i flyet skal nødlanding foretaes umiddelbart Siter
Martin Svarstad Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Da gjorde jeg det riktige allikevel, utenom det med å "prøve" å starte motoren, men det sier vi ikke høyt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.