Gå til innhold

Kvelden på Vatsim 06.04.05


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å oppsummere kvelden litt her.

Til tider 9 ATC og 36 fly i Norsk luftrom. (mulig det var mer)

Stort trykk på Gardermoen, Flesland og Værnes.

Og det skulle bli stort trykk på Kvernberget også ""

For å si det mildt, Nr. 4 for approach er ikke hverdagskost når det er på Vatsim og Kvernberget!!!!!

Jeg hadde faktisk ikke flere oppmerkede gater å bruke!

 

Det virker virkelig som forslaget om å sitte på mindre flyplasser slo godt an!

 

Jeg kommer til å fortsette trenden og sitter på nytt på Kvernberget på førstkommende Torsdag kveld.

 

Vil rette en stor takk til alle dere som fløy i kveld, synes alle sammen gjorde en kjempejobb og hørte godt etter instruksjoner. Dette gjorde sitt til at flyten i trafikken ble kjempe!

 

Håper på trafikk på en litt avsidesliggende flyplass blandt nordmørske fjell på Torsdag også ""

 

 

 

Takk for en kjempe kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få gi en takk til alle piloter og ATC som var med på morsomheten i kveld! Dette var virkelig underholdende!

Mye trafikk, jatakk, faktisk så var jeg ikke stresset et eneste øyeblikk, selv om det virket litt rotete på radaren. Hadde det vært sammme trafikkmengde for 2 mnd tilbake i tid hadde du sett meg sittet i kun boxeren på grunn av overoppheting å skrive "All aircrafts turn left heading 270!".

Er iallefall sikker på en ting, dette er ikke den siste kvelden med mye fly og bra ATC service, there is more to come! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få takke for en kjempekveld. Gode instruksjoner, og ikke oppgitte ATC'er som titt og ofte som fikk spørsmål om "Please repeat" fra meg. Lærte faktisk mye denne kvelden, også om det å krysse grensa på min tur fra ENVA til ESGG.

 

Flott ATC hele veien og tålmodige og greie, selv om det var hektisk på både Værnes ved avgang og ankomst Landevetter.

 

Morro var det, og mer Vatsim blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg på gjøre nå, er å re-installere fs9 og ta en defrag... da blir forhåpentlig hvis ting ok igjen

 

Hei

 

Flott at du er med i "gjengen" !! Jeg annbefaler deg å reinstalere hele PCèn jeg da, formatere. Det blir mye bedre etter en god formasjon. Men husk å ha system med en gang så blir alt mye lettere senere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...