Kevin Pettersen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det har vært en godt skjult hemmelighet men etter lang tids etterforskning og spionasje har man nå kunnet offentliggjøre hvordan en Airbus virkelig er! FILM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 nitendo buss ,,,he he ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hehe dritbra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Haha, utrolig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 utrolig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kongebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 28. mars 2005 Premium Medlem Del Skrevet 28. mars 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja, jeg må vel lage en slik om PMDG nå For all del, er det ferdighetene eller humoren han vil vise frem? Måtte le for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ser for meg at det i alle fall ikke er ferdighetene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Ser for meg at det i alle fall ikke er ferdighetene! Hehe, nei hør han der piloten der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hehe genial!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Robertsson Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hahaha, så bra! blipp blopp airbus. Skulle bli lite rädd om jag klev på en airbus å hörde supermario musik från cockpit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MN Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Skjønte ikke vitsen her jeg da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ser for meg at det i alle fall ikke er ferdighetene! Hehe, nei hør han der piloten der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hmm, jeg får ikke bilde på den filmen bare lyd. Når jeg starter filmen forsøker Windows media player å laste ned en codec, men like etterpå sier den bare "error" Formaterte harddisken for ikke lenge siden så problemet er nok at jeg ikke har de nødvendige filene jeg trenger. Kan noen fortelle meg hva jeg trenger for å få bilde til å fungere riktig. PS. den er slik når jeg skal se enkelte andre filmklipp også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Robertsson Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 sök på "ffdshow" på google å ladda hem den senaste. Problem solved. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det har vært en godt skjult hemmelighet men etter lang tids etterforskning og spionasje har man nå kunnet offentliggjøre hvordan en Airbus virkelig er! FILM! Disse spionene bør man kreve pengene tilbake fra, for mer ubrukelig etteretning skal man lete LENGE etter... Hilsen Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kult! Hva er brukt for å filme denne filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De fleste som tar opp film i fs bruket et program som heter fraps. Regner med at det er brukt her også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg har også prøvd FRAPS, men jeg har problemer med at det blir "flimmer" helt nederst på opptaket. er det noe jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.