Espen Furfjord Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Fikk en link fra min gode venn Aleksander R. som jeg tenkte dele med dere. Film! og et bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nam nam, gode snacks dette her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Wicklund Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Å steike, en av de bedre godbitene Kunne gjerne ha fortsatt filmingen og drønnet av gårde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Å! Det var real snacks ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hot stuff Espen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 masse god biter her ja, trudde det var hemlig jeg, hehe fins det mer snacks av det der?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Se her, ja Minnene ifra X antall startups som CC-Assistent kommer flytende tilbake =) Morsomt å se ting ifra Pilotens synspunkt også. Husker callouts og store deler av sjekkene som blir kjørt, samt når hva skal gjøres ^^ Det jeg lurer på, vel og merke, er HVOR denne videoen er henta fra. Maskinen er minst på MLU-nivå, men siden jeg ikke er stødig i det hele tatt på bredde/lengdegrader, så klarer jeg ikke finne hvor maskinen står når den liner INS'en sin. Noen som kan si meg dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Hei. Vipern er fra Hellenic Air Force, 346SQ. Ins og Long er ikke korrekt. Block50/52 Edit: muligens en Block30 Hilsen Aleksander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei. Vipern er fra Hellenic Air Force, 346SQ. Ins og Long er ikke korrekt. Block50/52 Hilsen Aleksander Kasteli AB, LGTL, få meter vest for rullebanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Storbukås Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Noen som vet hvilken flyplass han startet opp på? Lat and Long stod jo der. Og så var det ca 1000 fot over havet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hehe...."you are out of fuel.....Yoy are [*********]!" hvis det hadde stått sånn hadde det blitt mye s.h.i.t på radioen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Kasteli AB, LGTL, få meter vest for rullebanen Noen som vet hvilken flyplass han startet opp på? Lat and Long stod jo der. Og så var det ca 1000 fot over havet. kan godt si det en gang til, jeg: Kasteli AB, LGTL, få meter vest for rullebanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.