Gå til innhold

Kjempe fly?


Andrè Amundsen

Anbefalte innlegg

I dag kl.17.00, så jeg et gigantsik kondens stripe over Larvik. På vei mot nordlige strøk så det ut som. Det kom, tror jeg fra syd. Noen som vet hvilket selskap eller hvor den flyr fra til? Har sett noen ganger, men først nå jeg vil vite hvilket fly og hvor det skal hen? Fikk desverre ikke noe bilde.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fra "gamle dager" at både Lufthansa og JAL fløy med Boeing 747 fra Frankfurt/Hamburg via AAL VOR og på vei oppover Norge (rett over Larvik) via Nordpolen over til Anchorage, Alaska. Videre derfra til Osaka, Japan.

 

Ser stadig vekk én jumbojet på vei nordover rett over Larvik sånn litt utover ettermiddagen. Selv om det er flere år siden jeg satt med rutetabellen og speidet oppover, gjetter jeg det fortsatt gjelder samme rute. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"" Det har du helt sikkert også sett under Sola Airshow til samme tidspunktet!! "" Jeg og en kamerat var så skråsikker på dette når vi så det flyet nærmet seg Sola og tok bildet av flyet for å bevise oss selv. Det var også en annen Icelandair på samme retningen omtrent samme tid kan jeg huske. ""
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...