Gå til innhold

Bergen Flesland er booket til halsen.


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

På den ene side må jeg sige, at det er flot, at I kan samle og staff en hel lufthavn. Jeres hurtige organisaering kunne være et eksempel for resten af Scandinavien!

 

Men jeg forstår ikke, hvorfor I ikke fortæller det flere steder.

 

Fx på vaccsca.org Det ville måske både skabe mere trafik genrelt i Scandinavien og flere ATC'e. Eller hvad med SVA? Kunne evt høre om et online events forum dér...

 

/Peter

Vaccsca Chief of Pilots

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vare det alt for lenge siden jeg sist hadde fløyet online (tror juleferien var sist gang), så i dag hadde jeg endelig tid nok til å komme meg opp igjen, og hadde en veldig flott opplevelse, med god ATC-dekning og mye trafikk, så det ble litt å lytte til. Men en god del problemer i starten for meg førte til at jeg brukte mye mer tid på å komme meg i gang en planlagt, så jeg rakk bare ENGM-ENFL, hadde tenkt meg en t/r til ENBR etter det også. Men i vertfall er det definitivt ikke SÅ lenge til neste gang jeg viser meg online igjen.

 

Takk til alle som satt ATC, dere gjorde dette til en kveld som jeg kommer til å hsuke ens tund fremmover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...