T. Paulsen Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Bergen Flesland er booket til halsen Tirsdag 22/2-05. Alle er velkommen. Siter
O85_ Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Dette er kjempe bra folkens! fint at det er noen som er aktive! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Off...hvis PC'en er ledig i kveld så kommer denne Bergenseren Fra Oslo sikkert Siter
Christian Sager Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 ENBR_V_GND 1900-2200 ENBR_V_TWR 1900-2200 ENBR_V_APP 1900-2100 Disse tider er UTC, legg til 1 time og du får lokal tid Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 I'll be there... Er ikke ofte jeg flyr online i Norge... Håper på en flott opplevelse!! Kommer fra Evenes (SAS173), og lander vel på Flesland ca. 20:15 lokal tid. C ya! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Ser ut til å bli en korttur på meg. Stavanger eller Ålesund. Kommer ENSV CTR? Eller ENTR? Siter
Peter Nørkjær Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 På den ene side må jeg sige, at det er flot, at I kan samle og staff en hel lufthavn. Jeres hurtige organisaering kunne være et eksempel for resten af Scandinavien! Men jeg forstår ikke, hvorfor I ikke fortæller det flere steder. Fx på vaccsca.org Det ville måske både skabe mere trafik genrelt i Scandinavien og flere ATC'e. Eller hvad med SVA? Kunne evt høre om et online events forum dér... /Peter Vaccsca Chief of Pilots Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Værnes - Flesland - Gardermoen Dette var en perfekt kveld i norsk luftrom med ATC på Flesland og Gardermoen... Prikken over i'en var Oslo control. Jeg må tydeligvis fly mer i Norge, har en tendens til å fly mye i england. Synd BAV ikke har flere ruter nordover... Takk for en fin kveld!! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Nå vare det alt for lenge siden jeg sist hadde fløyet online (tror juleferien var sist gang), så i dag hadde jeg endelig tid nok til å komme meg opp igjen, og hadde en veldig flott opplevelse, med god ATC-dekning og mye trafikk, så det ble litt å lytte til. Men en god del problemer i starten for meg førte til at jeg brukte mye mer tid på å komme meg i gang en planlagt, så jeg rakk bare ENGM-ENFL, hadde tenkt meg en t/r til ENBR etter det også. Men i vertfall er det definitivt ikke SÅ lenge til neste gang jeg viser meg online igjen. Takk til alle som satt ATC, dere gjorde dette til en kveld som jeg kommer til å hsuke ens tund fremmover Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Fin tur ifra Oslo det! ENBR_V_APP fikk litt trafikk etterhvert, men TWR og GND hadde byttet over til ENOS og ENGM. Men nå reiser jeg på vinterferie fram til Søndag, so long! Siter
Geir G Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Argh!!! Dette ville jeg også væ med på Kan vi ta denne kvelden en gang til? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.