Per-kristian Jensen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 VIl bare Grattulere Christian med stillingen. Håper på å få deg som instruktør..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 du kunne for eks. sendt gratulasjonen privat til han på mail eller noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 du kunne for eks. sendt gratulasjonen privat til han på mail eller noe.. Hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 du kunne for eks. sendt gratulasjonen privat til han på mail eller noe.. Hvorfor det? Helt enig dette har med VATSIM å gjøre. Norge har fått en ny instruktør og da kan det jo postes her... Kansje folk her som ikke er med på forumet til VACCSCA... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 åååå..jeg begynner nesten å gråte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gratulerer da Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Helt enig dette har med VATSIM å gjøre. Norge har fått en ny instruktør og da kan det jo postes her... Kansje folk her som ikke er med på forumet til VACCSCA... Må bare kommentere en liten ting her, "helt enig"? Har ikke sett noen plass at noen har sagt seg enig, men forstår jo at det kommer av Jarl sitt innlegg, sorry, måtte bare pirke litt! Men, jeg er helt enig med deg jeg Per Kristian, selv om det kanskje ikke var verdens mest spennende innlegg, så kan det jo være nyttig for enkelte å lese dette, så ser ikke noe galt i dette innlegget! Bra jobbet Christian, nesten så jeg vurderer å starte helt på nytt nå, slik at jeg kan få lære av mesteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gratulerer så mye Christian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gratulerer Christian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Får vel si mitt jeg også Gratulerer så meget Christian! Jeg skal ta ATC "sertefikatet" snart... kanskje jeg skal søke på å få deg eller Jonas Hvis det er greit for deg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kan man gratulere med dagen til halvparten av forumets medlemmer, kan man vel sende gratulasjonshilsen til nye instruktører også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe ja, du sier no der Stigers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehehe, *Rødme*. Takker gutter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Gratulerer så mye ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 He he Christian du får litt å stri med forstår jeg.. Første gang jeg ser at noen Instruktør får velkomst hilsen, men for all del det er vel fortjent. Så er det vel bare å jobbe fram til det som egentig betyr noe - nemlig - NEWBEES ta kontakt med oss, vi er her for å hjelpe Dere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Grattis Christian! Dette har du fortjent...kommer du til å satse som enten flygeleder, eller flyver? Du flyr jo endel utfra det jeg leser i forumet, og leser på MSN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.