Gå til innhold

Da skal jobben med nytt fs treff starte

Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Som jeg har lova dere, så skal det bli et FS treff i Bodø utpå Nyåret. Å nå er tiden inne for å starte den jobben. Denne gangen sikter vi noen hakk høyere en vi gjorde sist. Så nå stilles det krav om internett tilgang

Og med internetttilgang skal det også følge med webcam, der andre som ikke har muligheten til å delta kan se live på nette korsn vi har det. det legges også opp til at vi skal holde det gående hele døgnet ifra vi starter til vi slutter. (vist vi greier å slutte av da "")

Så vist det er personer i Bodø regionen som veit av lokaler med god internett linje, å som ikke koster hus bil for å få lånt ei helg i forbindelse med vinterferien, så vær så snill å la meg få høre om denne plassen. Får da er den høyst akktuel.

Så Bodø, gjør dere klare til nok et FS treff ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir i ferien så kan jeg nesten garantert komme opp. Må bare tigge til meg laptopen til pappa, installere FS9 og litt addons ""

Hvis ikke jeg får med meg laptopen så kan det hande jeg bare stikker innom og hilser på dere gale folk som sitter å fly i dagevis, men hvis jeg får den med meg blir jeg en sånn gal mann selv ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...