Gå til innhold

Weekend tur til Bodø førstkommende helg!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Heisann,

da har jeg vært i besittelse av en jubileumsbillett fra Widerøes vel over 4 mnd, så nå var det på tide å bruke den.

Alternativet var å reise til Oslo, men etter mangel på bopell der så ble Bodø et naturlig valg.

Billettene er bestillt og hentes i morgen på Værnes, kommer til Bodø utpå fredagsmorgenen å reiser tilbake søndags ettermiddag.

Børge vil være min vert under oppholdet, og det er jo selvfølgelig en naturlig ting å delta på juleavsluttningen for FS folka i Nord! ""

Gleder meg noe helt sinnsykt, håper jeg får med meg mye flott der oppe i nord, setter iallefall flymuseet som et mål.

Skal iløpet av morgendagen ta kontakt med noen smarte hoder i Widerøes for å høre om cockpit tur er mulig, noe jeg tenker skal gå i orden.

Håper å se så mange simmere som mulig iløpet av helgen! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrr!

 

Trur dere ikke at Ivar klarte å røpe den størte bomba jeg skulle slippe på forumet i mårra en dag før tida ""

 

Neida Ivar, du har selvfølgelig din fulle rett til å anongsere din egen tur til Bodø selv.

Hehe, hadde du sagt i fra tidligere så skulle du fått kjøpt eneretten på å annonsere turen min.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da var jeg endelig kommet meg hjem fra byen etter en meget lang kveld! Men meget artig, litt spennende er det bare at flyet går om 5 timer, å jeg har ennå ikke pakket.

Får se hvor mye søvn det blir på meg i natt, å hvor livlig jeg blir i morgen. ""

Men en ting er iallefall sikkert, ser virkelig fram til Bodø besøket! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...