Truls Petter Elven Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Yes! Endelig nå i dag fikk Rygge Sivile Flyplass (RSL) konsesjon i fra Samferdslederpartementet til sivil flytrafikk på Rygge i dag Står mere her: NRK Jippi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Neeeeei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hva er det nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Snart er det vel ikke en eneste helmilitær flyplass igjen her i landet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ser ingen problemer for forsvaret at det blir litt sivil aktivitet på Rygge. Forsvaret tjener faktisk på dette ettersom utgifter til flyplass tjenster nå blir delt. Bra for Rygge og bra for forsvaret! Har ventet lenge på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Endelig! Fy [*********] det var på tide! Da gjenstår det bare å se om Ryanair og EasyJet og andre aktører tar veien til Rygge også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jiiiippppiiii, F***** detta har jeg ventet lenge på, nå blir det masse spotting fra min side!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Ulvseth Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hmmm.. går dette utover muligheten for landingsrunder på rygge tro? (Har begynt på flylappen og skal vel fly der endel til våren tenker jeg.. men skjer vel ikke såååå raskt.. hehe). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 du har torp på andre siden så det blir vel like lett og ta landings runder der som her. men dette er flott... trodde nesten aldri dette skulle skje. åolitikerne har jo tatt utsettelse på utsettelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 JAAAAA!!!!!!! Endelig flytrafikk her! Jeg skal kanskje også ta ppl-a på Rygge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.