Torfinn Nome Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Yo! Dato: Søndag 21. november. Tid: 20:00. Sted: ENGM. Da skal jeg prøve meg på SS-utsjekk. Trafikk (bortsett fra Ivar og Christian ) ønskes. -- Torfinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvis ikke jeg skal har S training da så kommer jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Trafikk (bortsett fra Ivar og Christian ) ønskes. Nesten så jeg tolket det som at vi ikke er velkommen... Ironisk nok har jeg da totalforbud, mitt hele å fulle navn er faktisk Ivar Christian, tro det eller ei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hvis ikke noe spesielt skjer så dukker nok jeg opp og. Får se om det ikke blir en tur til sørlige strøk. Begynner jammen meg bli kaldt her nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 En tur ute i det blå, og nå også hvite gjør meg absulutt ingenting. Tvertimot. Første gang jeg flyr med snø på frontruta i VATSIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Trafikk (bortsett fra Ivar og Christian ) ønskes. Nesten så jeg tolket det som at vi ikke er velkommen... Jeg så hvordan du holdt på da Hr. Sager hadde sin utsjekk, nemlig. *bump* -- Torfinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 For en flott kveld.. flydd Bodø-Tromsø-Værnes-Gardermoen... På siste fikk jeg gjennomslag for min request om Right hand pattern på 01R, gikk smertefritt... snek meg fint inn foran nummer 1 der, flott klarert:) Går nok bra det her skal du se..! Takk for i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ble litt lite trafikk, vi prøver igjen førstkommende torsdag. Håper på massiv trafikk mellom 20:30 og 21:30! Takk til dere som kom! -- Torfinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Okai, Må si det var hyggelig med så mange online Torfinn lykke til kanskje jeg tar oslo neste uke og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Trafikk (bortsett fra Ivar og Christian ) ønskes. Nesten så jeg tolket det som at vi ikke er velkommen... Jeg så hvordan du holdt på da Hr. Sager hadde sin utsjekk, nemlig. *bump* -- Torfinn Kan jo ikke skjemme bort ATC'ene med ordinær IFR trafikk vet du, noen små utfordringer er vel lov å stelle istand. Men siden jeg ikke var velkommen så meldte jeg meg frivillig til å ta en tur for Britannia, kommer hjem fra Sardinia om noen dager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ble litt lite trafikk, vi prøver igjen førstkommende torsdag. Håper på massiv trafikk mellom 20:30 og 21:30! Takk til dere som kom! -- Torfinn Jeg kommer. Regn med meg..... Ooo f***. Jeg er jo utestengt jeg ja.. Stemmer det. Jaja. Jeg kommer ikke. Ikke regn med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hva har du gjort nå da Tom Arne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hva har du gjort nå da Tom Arne? Dobbel pålogging + at jeg ikke svarte sjefen selv på ca 1 time. Jeg visste jo ikke hva det blinkende "Vatsim32" greinet på ASRC`n var, og fs hadde jeg lagt ned på oppgavelinjen, så der så jeg ikke at han prøvde å kontakte meg. 30 dager i "fengsel" uten mulighet for benådning ifølge siste mail ifra han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Ble litt lite trafikk, vi prøver igjen førstkommende torsdag. Håper på massiv trafikk mellom 20:30 og 21:30! Da er dette endret til førstkommende søndag, samme tid. -- Torfinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gleder oss.. Noen spesielle trafikk ønsker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Gleder oss.. Noen spesielle trafikk ønsker? Jepp. Mest mulig trafikk på kortest mulig tid! -- Torfinn Nome Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 uheldigvis så har ikke jeg joystick lenger. Min 3-4 år gamle joystick svikta her om dagen så da er det bare og ønske seg ny i julegave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Gleder oss.. Noen spesielle trafikk ønsker? Jepp. Mest mulig trafikk på kortest mulig tid! Steike, da. Dere trenger ikke ta alt jeg sier like bokstavelig! Ble litt å gjøre, ja, og jeg føler meg ganske dehydrert nå... Takk for trafikken! -- Torfinn Nome (Og, ja, det ble bestått! Whee! Nå blir det kamp om ENSV! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Grattis Torfinn! Det var vel fortjent!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hehehe.. Men det var da artig! kjempeflott.. gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Gratulerer Torfinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det var godt å høre, gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.