Martin Svarstad Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Godkveld medflygere Er det noen som har en anelse, eller kanskje bare en liten tanke, eller en idè, eller tilogmed et forslag, eller enda bedre VET hvordan jeg kan få voice (altså ATC fra VATSIM) i headsettet, mens jeg fortsatt kan ha andre lyder i høytallerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Da må du nok ha to lydkort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Var redd for det ja Ellers takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Med USB headsett klarer du dette lett, da dette faktisk fungerer som et eget lydkort. Har du USB headset er det bare å bruke innstillingene som normalt i FS. bytte til USB headset i voice klienten og vips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hehe, jeg bruker ofte å ikke ha pluggen helt inne i kontakten. Da får jeg lyd begge steder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker et Logitech USB Headset, virkelig å anbefale.. husker ikke hva det heter. Funker veldig bra å kjøre voice'n i headsettet, og det er utrolig deilig og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har samme headset ( Logitech Premium Stereo USB headset 30 ) og kan bekrefte at det fungerer glimrende med bare et lydkort. Utrolig fint å høre ATC i headsettet og "alt det andre" i høytalerne. Tusen takk for hjelpen Christian . Eneste minuset er at man ikke lengre kan skylde på at ATC høres dårlig når man gjør endringer i hdg eller level som ikke er helt etter ordre . Da får man finne på andre unnskyldninger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Nei vet du hva, da må jeg nok stå over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ok, nå har faktisk jeg også tenkt å kjøpe usb headset, hvilke instillinger må jeg skru på for å få fly-lyder i høyttalerne og atc i usb headsettet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 I AVC voice programmet velger du bare logitech usb headset istedet for standard lydkort. Da bruker du usb porten til recording av mic og lyd ut for atc. Sånn ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.