Gå til innhold

Vatsim i Kveld


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Prøvde meg på egenhånd ikveld.Må nok spørre min gode hjelper før jeg prøver igjen.Mener selv at jeg var på ENVA for å fly til ENGM.SÅg til og med en SAS maskin som fløy forbi.Tror det var flight1373 eller noe slikt.

Fant ENOS V APP,men fikk ikke kontakt..gjorde nok noe feil.

Før jeg var ferdig å forsøke meg,låste alt seg på maskinen .Etter det jeg kunne se var det SB.

 

 

Asbjørn Furu

LN-AFU/Orbit63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på egenhånd ikveld.Må nok spørre min gode hjelper før jeg prøver igjen.Mener selv at jeg var på ENVA for å fly til ENGM.SÅg til og med en SAS maskin som fløy forbi.Tror det var flight1373 eller noe slikt.

Fant ENOS V APP,men fikk ikke kontakt..gjorde nok noe feil.

Før jeg var ferdig å forsøke meg,låste alt seg på maskinen .Etter det jeg kunne se var det SB.

 

 

Asbjørn Furu

LN-AFU/Orbit63

 

Hei Asbjørn!

Alle feiler ved første forsøk på Vatsim,så det skal du ikke skjemmes over.Du er velkommen i gamet. "" Ta en titt på denne linken hvordan en flytur i SB og Vatsim fungerer:

 

http://home.online.no/~roa-sand/artcc/train/sampleflight.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo som vanlig godt bemannet på ENGM nesten uten trafikk, og vi stakkars piloter i Nord vi må fly for oss selv! ""

Ja du har rett i det!Har lenge savnet bla Tromsø bemannet osv.. ""

 

Dette kommer jeg til å få ei ordnig på . Stig Sandnes: Hva sier du til å sitte som ENBD_V_CTR nå førskommende Søndagskveld? (Et lite mini-flyin i nord) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløy opp til Bardufoss på tirsdag.

Da ble det selvfølgelig et lite opphold der oppe i nord, og det ble tid til en VFR tur rundt Bardufoss før jeg satte kursen hjem på fredag.

Mitt forslag at man gjør et forsøk med å holde nord-Norge åpent en hel dag, slik at både trafikk flygere og privatflygere får et utbytte av dette.

Men jeg er med unasett jeg, så lenge fritiden min strekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...