Gå til innhold

Litt ATC ros!


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Man gir vel litt for lite ros til de nye som prøver seg som ATC,så her kommer litt.Jeg er imponert vår nykommen ATC Gunnar Grønlien.Du gjorde en fantastisk jobb som ENBR_V_APP i kveld. Etter mitt førsteinntrykk med deg som ATC,skulle man tro at du har gjort dette lenge,veldig lenge.Du taklet en stressende sitvasjon glimrende,noe man skjelden er borte i når det gjelder nye ATC på Vatsim.Ser frem til mange kvelder med deg som ATC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Einar.! """"

 

Jeg har gjort det litt før, ja, men ikke på Flesland. Det er deilig å få gjøre det jeg liker best på min lokale flyplass, ATC.

 

Kommer til å bruke så mye tid som mulig som ENBR_APP fremover. Min lillebror Geir blit forhåpentligvis forfremmet til ENSV_CTR så vi kan være mye online sammen. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen blant oss Gunnar. Jeg har fått beskjed fra Øyvin om at du er nå blant de aktive ATC'ene, og det gleder meg. I tillegg fikk du mye ros fra han også...... ""

 

Jeg kan bare slutte meg til innlegget over, og håper at du blir meeeget aktiv fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært svært innaktiv på ATC-fronten i det siste. Men nå har jeg fått meg en data som er god nok til å kjøre ASRC, så nå skal det bli andre boller. Kommer til å søke om å bli aktiv kontroller igjen i VACCSCA innen 30 min.

 

Og hovedbasen min er selvfølgelig ENBR, eller evt. ENSV_CTR.

 

Og Einar: Bra du gir skryt, det er alt for sjeldent man hører skryt i vårt ellers så flotte miljø, men alle som gjør en god innsats fortjener jo skryt også! Og jeg er sikke rpå at Gunnar fortjener skryten, han hører visst til en god familie "" (Sånn, så har jeg gitt litt skryt også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld var det en SP-RDB som sa at de skulle ha et flyinn til Bergen.... De kommer fra Scottland....

Det var kunnar som var i kontakt emd ham...

Hvis vi kunne kontrollere hele vestalndet hadde det vært bra PR for Norge! ""

 

Mener du Gunnar? Og litt mer info om dette? ""

 

Jeg snakket med han i går, jeg sa at jeg skulle komme. Geir kommer også som TWR eller APP. De drar fra Scotaland ca kl 2000 norsk tid, og ankommer Bergen ca KL2100 norsk tid, sa han. Noen som kan ta ENSV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her kommer litt mer skryt til Grønlien-brødrene. Jeg jobbet sammen med dem i går (jeg satt ENSV_CTR og Gunnar og Geir var henholdsvis ENBR_APP og ENBR_TWR). Må si det var veldig hyggelig, og Gunnar ordnet flyene fint inn på linje. Vil også si takk for de av dere som fløy til/fra ENSV FIR i går. Vi kan også leve dere meget god ATC dekning fremmover i ENSV FIR ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg så heldig å få Gunnar som ATC på Gardermoen på min tur til Værnes, og ble meget imponert over måten han gjorde denne jobben!

Det var klart ikke særlig mye trafikk, men at han er en "ny" ATC hatte jeg aldri i verden trodd.

Jeg har rundt 300 timer som ATC, men må si at du ligger et nivå over meg, meget bra arbeid.

Vi ser fram til å være på din radarskjærm i den kommende framtid Gunnar! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...