Per-kristian Jensen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vil dette påvirke Oslo på VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vil dette påvirke Oslo på VATSIM? nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 okay... vel kommer det ikke noe i kveld så har det jo ikke noe og si uansett for traffiken er jo i gang igjen i morra 06.30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vil dette påvirke Oslo på VATSIM? På hvilken måte skulle det påvirke VATSIM? Er jo uansett så lite fly der anyway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Og på VATSIM så kan man vel fly "lovlig" uten ATC også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 hehehehe tenkte bare på om det var derfor det ikke var noe ATC på nå eller om det bare var at alle dere der ute hviler etter i går... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er vel mer fordi at det ikke er noen piloter som flyr? eller tar jeg feil nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hehe, artig lite spørsmål. "As real as it gets" har fortsatt sine grenser vil jeg tro, men skal si du har fantasi.. Skal heller ikke legge avkall på at jeg flyr etter slik situasjonen er i virkligheten, and I'm proud of it! Men det kom vel ikke som en bombe på dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vel, siden ingen av medlemmene i VATSIM blir nødt til å flytte til Stavanger eller si opp jobben sin pga. dette, så regner jeg med at ATC ikke trenger å melde seg "ikke i form mentalt". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 herregud asså Arild den va dårlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 herregud asså Arild den va dårlig... Fjortiss.. Så ikke noe galt i den, bare sunn fornuft. Men da stakk jeg til Praha, god uke alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.