Ole-Jørgen Søberg Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bare så vi ikke glemmer dette.. Flightsim på TV2 lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er godt du passer på oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Ja, ikke sant? Neida, ser at det stadig kommer nye medlemmer og det kan jo være noen som gikk glipp av denne diskusjonen. Derfor en liten påminnelse, tror ikke dere veteraner glemmer en slik "begivenhet" . Jeg begynner å bli så gammel at jeg har satt alarmen på i GSM-en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har lagt inn fire huskelapper på 3410'n en klokka 1200 en kl 1700 og en kl 1900. Etter det regner jeg med at jeg husker det den siste halvtimen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Tusen takk, tenkte ikke på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har lagt inn fire huskelapper på 3410'n en klokka 1200 en kl 1700 og en kl 1900. Etter det regner jeg med at jeg husker det den siste halvtimen Tja, si ikke det. Bruker mobilen som vekkeklokke. Ca 30 sekund etter den har ringt, har jeg glømt hele greia, å sover like godt ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Akkurat det samme lider jeg av. Snooze er en fin ting ...så lenge mobilen ikke har havnet i gullfiskbollen i ett forsøk på å stoppe pipinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ja jeg har sotte den på mange ganger i morgen de to siste går klokka 19:00 og 19:35 DA burde jeg huske det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har kjørt samme løpet etter mobilen kom i hus. Så nå kommer jeg meg opp, men sovner foran TV'en (nå også om morgenen ) istedenfor, til sjefens store fortvilelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Våkner aldri av den pipinga ifra mobilen jeg. Sover like herlig. Finner mobilen igjen på alle mulige merkelige plasser når jeg våkner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.