Gå til innhold

Flydropp av blomster til minne om 1954ulykken


Andreas Grindvoll

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ja Andøyposten brukte et bilde jeg tok ifm at de pårørende kom ut av flyet som hentet de til Andøya (også P-3N). Der ut gikk ikke Andøyposten så det var vel derfor de brukte det bildet (de gikk vel ikke ut dit pga vinden ;-).

 

Ellers ser jeg de har brukt flere bilder på mil.no både internett og forsvarets intranett.

 

*nå også krigsreporter* not ;-)

 

Jeg fikk jo ingen ting for bildene denne gang. (De gav 600,- for et svarthvitt bilde i knøttlite format en gang). *nå også brannskadesteds-reporter*. Jeg skrev de kunne brukes vederlagsfritt på grunn av at det dreide seg om en markering for min skvadron's historie... (og blitz var lånt av foto-avdelingen ;-) Men DN var rause med 1000kr skattefritt for et lite fargebilde lørdagsutgaven 14aug i år *nå også økonomsik reporter* NOT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en journalist sist jeg var hjemme og han sa at samarbeidsavtalen de hadde med en annen avis (Harstad Tidende) var gått ut, og at de arbeidet med å få i stand en avtale med ny leverandør. Så siden kommer nok opp igjen, håper jeg. Hvordan skal jeg da ellers får lese nytt hjemmefra? Abonnement? Nja, en avis som kommer ut et par ganger i uka med 8 sider mest annonser og reklame leser jeg heller på nett "".

 

Ikke for at jeg har noe med det, men hvilken interesse har du av en bitteliten lokalavis fra andre siden av "kloden"? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...