Einar Kristiansen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hehe Steinar..Joda det kan nok stemme. En ting jeg kom til å tenke på her, har vi switch/hub for å kjøre nettverk? Har en "hub" ståenede her, faktisk 16 innganger på den.Skal jeg ta den med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Fram til at Stig kommer utpå ettermidagen på Lørdag kan det spøke med nok switsjerporter, så om du tar den med, så hadde det ikke gjort saken nå dårligere, snarere tvert om! Jeg har en 4 porters, å det blir forlite alt på Fradag! Å på Lørdag kommer det minst tre pcer til. Så til deg om vatsimkobling! Det desverre ikke internett i det lokalet vi skal benytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Så til deg om vatsimkobling! Det desverre ikke internett i det lokalet vi skal benytte synd det da, dere får kose dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 koble til internet med en ruter å kåble på vatsim så kan MANGE fly Nåja, siden SB og alt det tullet bruker fastsatte porter ville bare én person kunne fløyet med en slik løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 lite å gjøre, jeg? [image]http://www.hovercruiser.com/treff/treff1.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Djævelbra Espen! Savna en liten Coast Air paint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 [image]http://www.litangen.net/bilder/fstreff.jpg[/image] [image]http://www.litangen.net/bilder/fstreff2.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hehehe. Den va Jæv...g bra Børge!! Er det du og Stig in action! Einar .. nå er du redigert inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå må jeg være litt firkant. På korrekt norsk heter det "Flysimtreff" og "Flightsimtreff". Man kan vel dele med en bindestrek dersom man regner "Flightsim" som egennavn. Man kan da ikke ha en logo som er feilskrevet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hehehe. Den va Jæv...g bra Børge!! Er det du og Stig in action! Korrekt. Dypt inne i Korea for å splashe noen MiGs . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Han ramle! Ser at dere er i det konstruktive gjørne ikveld! Noen som vil lage en plakat som vi kan henge på inngangsdøra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.