Einar Kristiansen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Da var dommen kommet fra flymuseeumet. Sitat:Takk for henvendelsen. Vi har dessverre ikke egnede lokaler, heller ikke bredbåndtilgang, som jeg regner med at dere trenger for å gjennomføre treffet. Vi låner heller ikke ut lokaler gratis. Minstepris pr dag er 3000.- kr på hverdager, for eventuell utleie til et slikt treff en helg må vi beregne prisen ut fra at vi må ha ekstra teknisk personale ut på overtid for å hjelpe til med tilrettelegging. Litt av en døgnpris må jeg si. Vel vi får holde utkikk etter andre lokaler.Noen som vet om noe?.Å ha et slikt treff på Skaug, tror jeg blir for langt unna Bodø sentrum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 OK folkens! Nå trenger jeg virkelig gode inspill ifra dere som har bekjente i Bodø som sitter på lokaler som er egnet til å arangere dette treffet i. Vi har idag å igår fått negatift ifra de som i utgangspunkte var mest aktuele. Vist det er noe som veit om lokaler som ikke koster en formue å få lånt ifra Fredags ettermidag å fram til Søndag, å som gjerne har brukbar internettlinje, så la meg få høre om det stedet så fort som f..!!!! I skrivende stund er det ca 6 uker til FS treffet. Senest om tre uker bør vi ha et konkret lokale i hand, sånn at resten av planlegginga kan gå smertefritt. På forhand takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kanskje høre om HIBO har noe å tilby? evt Mørkvedhallen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hva er HIBO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er HIBO? Høyskolen I Bodø hibo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kan sikkert høre med modern og fadern om HIBO, de jobber der begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Simen! Det hadde vert konge om du kunne gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kan du sette opp ei liste over krav til lokaler? (beliggenhet, nettilgang, parkering, espressomaskin osv) Så skal jeg gjøre en innsats! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Kravene er ikke så store! Parkering til biler er jo en selvfølge, siden jeg ikke har full ovrsikt på kor mange som kommer enda! Dag, savner inspill ifra deg i denne saken Så er det litt vasnkelig å si kor mange som stiller med bil! Undertegnede stiller garantert med bil. Beligenheta bør ikke være så alt for langt unna byen. Her for du/dere vurdere selv hva dere mere er for stor avstand! Det er ikke krav om at det må være nett tilgang, men det er et pluss. Det må ha god plass til flere PCer, uten at vi nesten må sitte i fanget på hværandre. (Undertegnede har med to pcer) Når det gjelder kafetrakter å slikt, så må ikke lokalet ha dette! Dette er noe som uten vanskeligheter kan tas med av deltagere! Her vil jeg kontakte dere vist lokalet ikke har slikt for å bli enig om fordelinga på hvem som kan ta med hva. Et eller flere toaletter er høyt ønsket! Ser ikke for meg to døgn uten tilgang til toalett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skaug Skole tilfredsstiller alle disse krava, men jeg er usikker på nett-tilgangen. (ja, skrivefeil i sist innlegg ) Skaug Skole har ei egen ADSL-linje, som ingen andre får lov å bruke, men hvor rask den er, og ikke minst hvor mye det koster å leie den. Snakk med Rektor der du, så får du kanskje svar. Ellers finnes det et middels stort lokale i Kløkstad Fritidshavn, og dersom det er dårlig vær bør det kunne være et alternativ. Prisen der er 250,- pr. dag dersom dette går gjennom meg (noe usikker på prisen), og det finnes en del parkeringsmuligheter der. Det finnes ikke bredbånd på Kløkstad. Sidene til dette stedet finnes her, men som sagt, for å få det så billig som 300,- per dag må JEG(pappa) leie det! (evt. noen andre med medlemsskap i båtforeninga) Ellers finnes det et Grendehus på Skaug, Her vil prisen bli på 750,-. (vi trenger ikke gymsalen vil jeg tro, 3500 med den...) Sidene deres er her. Ellers finnes det et grendehus i Festvåg, et tidligere bedehus på Kløkstad(Rønvik Menighet) og ungdomshus i Valvika og på Myklebostad. Lykke til! Edit: Oppdaterte pris fra 250,- til 300,-! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Se der ja Magnus! 250kr døgnet var ikke galt! Det kan æ leve med! Mange gode forslag som absolutt skal studeres nermere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 er det fastslått hvor dette skal være? kan hende jeg tar turen innom.... får høre med fadern om jeg får ta med PCen hans.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Det er ikke bestemt kor det skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ok. da får jeg bare håpe på at jeg får låne pappa sin PC så hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Steinar jeg har sendt mail til den mailen du sa jeg skulle sende til men har ikke fått svar så skriver det her og.... Jeg skal være med hvis jeg får bruke pappa sin PC.... MEN jeg trenger og få vite hva jeg skal ha med meg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du trenger nødvendigvis ikke å ha med egen PC, men det blir jo litt stusselig dersom ingen kan stille med maskin . Hovedsaken er det sosiale, utveksle litt erfaringer og få litt "undervisning". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 det vet jeg men trenger jeg noe ekstra? som nettverkskabel osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Fra lenger opp i tråden... Det anbefales på det sterkeste at hvær enkelt som skal ta med seg pc også tar med seg sin egen nettverkskabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hvis jeg kommer så tar jeg med meg PC men netverkskabel var det værre med... vi har en ganske så lang en men den er montert litt rart.... vi har tatt av listene i taket og festen kabelen "inni" listene såe hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Nettverkskabel skal ikke være det vanskeligste å skaffe. Så ikke bekymre deg av den grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Først til Per Kristian! Jeg sender ikke ut mail til alle som melder sin interesse før jeg har viktig informasjon som kun angår de som skal delta! Ja jeg har motatt din mail om at du vil delta på FS Treffet. Alle som stiller med PC er i et tidligere innlegg i denne saken oppfordra til å ta med nettverkskabel å eventuelle switsjer! Dette vil det komme mere om når jeg med 100% sikkerhet kan si hvor det skal være. Håper å ha det klart innen ei til ei å ei halv uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ja er 3uker til treffet nå og er fortsatt ikke kommet noen info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 når kommer det info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ro ned litt da Per-Kristian . Info kommer når den kommer, ikke før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei! Det jobbes intens med å finne lokaler,skal sjekke ut to alternativer nå til uka. Hvis dere vet om noe så si i fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvordan ble det med Skaug? er det ikke mulig og ha det der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 jada jeg vet jeg maser men hvis dere ikke finner noe lokal med internett tar dere ett uten da eller avlyser dere treffet/utsetter det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ingen svar... det er Tirsdag nå og 3 dager igjen til treffet jeg må få vite om det blir eller ikke senest Onsdag skal jeg kunne være med.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Herrejesus ! Eier du ingen tolmodighet, gutt? Sier seg nesten selv at det ikke vil arrangeres til planlagt dato, så da vet du det. Ellers anbefaler jeg deg å vente på eventuell informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Glimrende svart Børge! Det har blitt jobba intenst med å skaffe lokaler uten hell! Jeg har ikke sett noen grunn til å gå ut med informasjon som vi ikke har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.