tom i ballestad Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 vg nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Uøykken er vel den ene dansken det da? Jeg har ikke svømmeknappen men hvis jeg virkelig tok meg sammen hadde jeg nok klart å svømme 20 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Magnus Wiik er en [sensurert], og må tenke litt mer igjennom det han skriver Dette innlegget er slettet av Magnus Wiik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er det lov å spørre hva dette gjør i kaffekroken ? Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre. Derfor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Var ganske mye aktivitet her etter ulykken. Sea Kingen kom fra bodø. Lurer på hvorfor de ikke brukte ambulansehelikopteret (en Dauphin)som er stasjonert her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Magnus Wiik er en [sensurert], og må tenke litt mer igjennom det han skriverDette innlegget er slettet av Magnus Wiik Ahihihihihi ahohohohoho hahahahahaha ahuhuhuhooooo, jeg ler så jeg griner! Kutt ut du tar livet av meg gutt! Slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Magnus Wiik er en [sensurert], og må tenke litt mer igjennom det han skriver Dette innlegget er slettet av Magnus Wiik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Var ganske mye aktivitet her etter ulykken. Sea Kingen kom fra bodø. Lurer på hvorfor de ikke brukte ambulansehelikopteret (en Dauphin)som er stasjonert her? Kanskje fordi ambulansehelikopteret ikke er et SAR-fartøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Mener at det ville gått raskere med ambulansehelikopteret siden det er stasjonert her. Sea Kingen kom helt i fra bodø. Det er et stykke å fly. Det gikk jo bra denne gangen men det kunne jo ha stått om liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kanskje jeg skal svømme 20meter på skolen etter ferien for å se om det kommer helikopter! Tar selvfølgelig med kamera, bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg tror nok piloten var dyktigere til å fly enn til å svømme, en korrekt nødlanding på vann skjer så nærme land så mulig, men på ett sted hvor vannet er dypere enn 10m. Vannet var visst bare 6m dypt, men det får være bra nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom i ballestad Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 var ikke så mange som skjønte ironien her nei god sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.