Geir G Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hei alle sammen! Jeg har på følesen av at det aldri regner på VATSIM? Er dette bare en feil hos meg, eller har flere også dette? Geir Siter
Gjest Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Fløy til ENGM for en stund siden, og da regnet det som bare det. Det er sjelden jeg ser regn på Vatsim, sjeldere enn utenfor Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Dette har vært oppe før, og vi har funnet ut at det bare kommer nedbør som snø og regn når MATAR viser OVC (overcast). Jeg tror jeg aldri har opplevd OVC her i Norge på VATSIM, men hadde det en gang i Polen og en gang i Spania. Så om dere vil ha nedbør, da får dere fly en plass hvor det er OVC. Siter
Ivar Hakli Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Hei Jeg satt på stand 2 ENGM igår kl 19.30 og da kom det ihvertfall en skikkelig regnbyge som varte ca 10 minutter. Men så bruker jeg FSMeteo i tillegg da..... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Ja, med de fleste værgeneratorene kommer det nedbør, også med realworld weather for FS. Bare VATSIM som ikke støtter dette, får håpe det forbedrer seg i neste utgave! Siter
Sondre Aabø Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Når vi er inne på neste utgave, har noen noen oppdateringer på det eller ? Sist jeg hørte noe så var det ikke så lenge til, men det er en stund siden nå. Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Dato på release av Squawkbox 3 er ikke offentliggjort enda. Den er fremdeles i alpha såvidt jeg kan se på sidene. Hvis man ser på buglista er det fortsatt endel feil som må rettes opp i. Men vi får håpe det ikke blir altfor lenge til. Gleder meg til et litt mere dynamisk og brukervennlig versjon av SB. Link til Squawkbox3 Hjemmeside Squawkbox3 Siter
Geir G Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 OK, det er jo egentlig rart... Har så mange programmer i bakrunnen i tillegg til SB, så jeg tror ikke jeg kan ha flere mens jeg flyr Eks. AI Bridge og FSACARS 3 Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Start FSUIPC når FS er i gang og velg arkfanen Clouds. På høyre side har dere en avkrysningsboks som heter Generate rain/Snow automatically. Hvis det er kryss i denne, så skal det også komme regn ved å bruke Vatsimværet! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Dette er en sensasjon! Skal prøve det så snart får muligheten! Siter
Geir G Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Skrevet 12. juni 2004 Tusen takk! Dette må prøves ut på mandag! Må stikke nå, skal til OSLO (cocpittur!!) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.