Stian_Monssen Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Noen som har reist denne ruten, billigst og enklest mulig. Vi er 18 stykk som skal av gårde allerede 11.06 Tanken har slått oss å leie fly dit, noe som har efaringer med hvordan det gjøres, og til hvilken pris? Siter
Ådne Lie Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Du kan prøve Bergen Air Transport. De har to fly. Og du kommer til leie begge disse to. Vet om et annet også, men husker ikke helt i farten. Ådne Siter
Stian_Monssen Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Har hørt med cost air. De tar helle 40000,- per time. litt i stiveste laget. Sendt mail til BAT. Håper de er billigere. Siter
Kjell Engkrog Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Hvis dere skal lande på Røssvoll blir det litt begrensninger siden RWY er bare 800 meter, tenker på flytype da. Alle 18 i en smell snakker vi kanskje om DO228, med andre ord Kato eller Arctic Air. Her er en liste over noen av selskapene i Norge som driver med charter. Mvh, Kjell Siter
Kjell Engkrog Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Er ikke Arctic Air konkurs? Trodde det jeg og, men da jeg la inn linken tidligere var web siden oppe uten at jeg så noe om det der. Nå får jeg ikke åpna den igjen, men har sjekket litt rundt andre steder, ser ut som om de har levert flyene tilbake til eier. Kjell. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Men når du ser på siden, når den er oppdatert, pluss at det står at selskapet er avviklet på kontakt siden.. Så er de nok konkurs ja.. Siter
Vidar Martinsen Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Eller dere kan booke billettene på vanlig måte. I og med at dere er over ni personer så kvalifiserer dere som gruppe og får ett pristilbud på grunnlag av det. I dette tilfellet blir det vel Widerøe og Braathens. Ring Widerøe eller Braathens og be om gruppebooking! Siter
Timmy Brandt Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 I dette tilfellet blir det vel Widerøe og Braathens. ... eller er det SAS ? Siter
Vidar Martinsen Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 I dette tilfellet blir det vel Widerøe og Braathens. ... eller er det SAS ? Jepp, samme det egentlig, he he Siter
Simen F Røiseland Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Vi er 18 stykk som skal av gårde allerede 11.06 Hehehe, gjett hvem flere som skal til Mo den dagen? Siter
Michael A B Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hva er det som skjer på Mo rundt den tida? (hilsen kvasi-ranværingen som tydeligvis har gått glipp av noe) Siter
Simen F Røiseland Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 hehe, tror ikke det skjer noe, jeg skal bare ned en dagstur siden vi har elevens valg Siter
Stian_Monssen Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Skrevet 2. juni 2004 skal kjøre på bane med motorsykkler, leid banen en helg. banen er faktisk godskjent for formel 1. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.