Dag Johansen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg trenger å få laget et par klistremerker (ca 150 cm lange) med flightsim.no på (Mørk blå med hvit skrift) i en fart. Er det noen her som driver med slikt eller som kjenner noen som gjør slikt - [color:"orange"]Så billig som mulig[/color]? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvis ingen melder seg kan du jo prøve et av reklame/grafikk senterene i byen. Men finns det ikke blanke klistermerker man kjører en runde gjennom printeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 JB reklame fikser det meste.Har fått laget en del merker og striper til modellflyene mine der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg vet at JB gjør slikt, og det er løsningen jeg kommer til å bruke på tirsdag om ingen her kan gjøre noe slikt for en billig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Men finns det ikke blanke klistermerker man kjører en runde gjennom printeren? Ja, hos mange som selger skrivesaker, papir, bøker eller datarekvisita. Se f.eks. her (Etiketterark med 1 etikett). Skal de tåle sollys eller regn? . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Nå klarer ikke jeg å dytte et halvannen meter langt ark gjennom printeren min og slettes ikke den bredden dette må ha Nei, dette må være "Skikkelige saker" skåret i folie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har dette noe med flightsimtreffet den 26/7 å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Har dette noe med flightsimtreffet den 26/7 å gjøre? Du mener vel 26/6 håper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 det manglet et 2-tall, skulle stått "26/27" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Nå klarer ikke jeg å dytte et halvannen meter langt ark gjennom printeren min og slettes ikke den bredden dette må ha Jeg har øvd meg i 3 måneder å tenke i mm. og må nok betale prisen... Det går jo an å skrive ut én større dokument på flere ark, men med heldekkende farge blir det rimelig dyrt med blekkskriver. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Epson Stylus Photo 1200 ...da kan du skrive ut 10 meter x 30 cm uten marger.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.