Gå til innhold

Virtual SAS/Braathens


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har Ådne og jeg startet på dette VA. I sammerbeid med SVA. Vi kommer muligens til å overta VBRAA sine sider.

Jeg kommer til å bli pilotansvarlig i VSAS/BRAA. Vi trenger folk til å bemanne disse stillinger:

 

forumansvarlig: Vedlikehold av sidene våre

flåteansvarlig: Laster opp nye fly, og annet som angår SAS/BRAA

en som har ansvaret for rutetabellen, med sommer/vinter ruter.

 

Og SÅ, trenger vi en daglig leder. Dette er ikke en stilling du bare får, som en julegave "". Hvis du lurer på noe, eller vil ta en av stillingene, kontakt:

 

Ådne Lie på e-mail: aadnelie@online.no

Meg på MSN eller mail: joddle_bra691@msn.com

 

Vi søker noen som er til å stole på, som ikke "slenger" fra seg ansvaret med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej Joachim

Jeg vil gerne være painter til SAS/Braathens.

Sammen med Theis hvis han vil

 

mvh Per

 

Er dere nå helt sikre på dette da, gutter? Dere har i allefall instillingen i orden, men jeg tror Virtual SAS Braathens ser etter gode og dyktige folk, og ikke bare folk som har gitt ut en og annen paint. No offence, men denne er vel ikke av den kvaliteten:

[image]http://www.home.no/alekbob/1.jpg[/image]

Men ikke stopp å paint, da blir dere i allefall ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

 

Vil blot korrigere Joachim da han åbenbart ikke vil selv.

 

Sva har intet til felles med Virtual SAS/Braathen, vi har avslået ønsket om at jobbe i fællesskab.

 

Ej heller har vi / kan vi give grønt lys til deres project, det eneste Sva har gjort er at svare på deres mail og ønsket dem lykke til med projektet.

 

 

 

Herunder en kopi af mailen :

 

Hi Ådne and Joachim,

 

We have read your proposal but we will continue on our own. Although the regional parts of SAS Group have been split up, this is more an organisational issue. For the passengers nothing will change.

Thefor the SVA will not be split up into 4 parts, but just keeps operating as it is now.

 

Succes in setting up SASBraathens.

Kind regards,

Egbert Drenth

 

-----Original Message-----

From: Ådne Lie [mailto:xxxxxxxx@xxxxxx.xx]

Sent: 15 May 2004 10:34

To: info@xxxxxxx.xxx

Cc: Joachim Skjønberg

Subject: SASBRAATHENS

 

Hello guys!!

 

Me and a and Joachim Skjønberg has a Idea to start up Virtual SASBRAATHENS.

 

Your VA ia a this time a part of the SAS group. And we are the part of the Braathens. Can we cooperate in this case? Do you want to have your own VA, and we can make Virtual SASBRAATHENS, or should we make it together??

 

Hope you have a answer for this!!!

 

 

Ådne and Joachim

 

Med dette skulle evt. misforståelser være rettet, og jeg ønsker alle simmere en god sommer

 

Mvh

 

Flemming Jansen

Sva management

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kanskje en som er forum ansvarlig og en som er painter. De av dere som vil bidra, sender en mail til Skjønberg. Men dette skal vi greie. Vi har fått grønt lys fra SVA.

 

Ådne

 

Jaja, ser ut som du har misforstått noe grundig Ådne "" Ønsker dere lykke til med VA'et, selv holder jeg jo på med Virtual MyTravel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais,

 

Hva er vitsen med å starte virtual SAS BRAATHENS når SVA har jo de samme rutene som dere eventuelt vil komme til å bruke ?

Bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel det velkjente fenomenet med øsnket om å drive eit VA som ligg til grunn her vil eg tru... meiningslaust, og det er å skufla pengar ut vindauget "" For det er ikkje gratis å drive eit VA ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det å offentliggjøre andres mail er helt uakseptabelt. Det er ikke moro at andre sprer mailen til andre på nettet. Nå er det ikke med dette står på, men Sindre Hebnes. Herr Skjønberg er i kontakt med han. Så får vi se hva som skjer.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier dere har fått klarsignal men tydeligvis ikke har fått det er det jo greit å offentliggjøre.. Men denne saken får dere ordne opp i, lykke til iallefall ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at jeg ikke har kunnet svare før nå. Noterer nå hvem som søker hvilken stilling. Det er uakseptabelt å offentligjøre andres mail "", og jeg hadde fått litt feil info, bakgrunnen er misforståelser. Nå får jeg snart svar fra Sindre Hebnes, har allerede fått vite at de selv vil beholde siden. Nå er det derimot en mulighet for at de blir "oppdatert", til Virtual SAS/Braathens. Vi får se. Jeg holder dere oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...