Gå til innhold

Ny Norsk flyside!!


Erlend Halvorsen

Anbefalte innlegg

Heihei, eg bare lurte på om noen ville vere med på ett prosjekt som vil få ett større og bedre flightsim miljø her i landet..

Vi vil lage en side der folk kan lære seg å fly:..Forklaring av systemer...Planlegging av en flight...Navigering..FMC...Ordforklaringer...MM.. [color:"blue"] [/color]

Visst noen har lyst til å vere med på prosjektet må di for all del ta kontakt... [color:"666666"] [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel ja.. Din idè overrasker meg litt siden du bare har noe få innlegg på forumet, og er ett nytt medlem. Sikkert vel og bra med flere sider som kan hjelpe deg, men.. tror nok du skal få streve litt hvis du skal lage noe bedre enn flightsim.no, eller andre sider som allerede eksisterer og som har et bredt faglig utvalg av personer som kan hjelpe deg med det du spør om. Bedre å støtte opp om det som allerede er, enn å starte noe nytt som kan bli bedre, noe jeg tviler sterkt på.

 

Med hilsen

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel ja.. Din idè overrasker meg litt siden du bare har noe få innlegg på forumet, og er ett nytt medlem. Sikkert vel og bra med flere sider som kan hjelpe deg, men.. tror nok du skal få streve litt hvis du skal lage noe bedre enn flightsim.no, eller andre sider som allerede eksisterer og som har et bredt faglig utvalg av personer som kan hjelpe deg med det du spør om. Bedre å støtte opp om det som allerede er, enn å starte noe nytt som kan bli bedre, noe jeg tviler sterkt på.

 

Med hilsen

 

Truls

Tror du burdte lese den posten til Erlend Halvorsen en gang til. Du svarer på noe helt annet enn det han skriver om ""

 

Og Erlend Halvorsen, det høres ut som en kjempegod ide' ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samtidig hadde det kanskje vært bra om et slikt tilbud som det EH snakker om, kunne vært knyttet til flightsim.no på en eller annen måte? Da tenker jeg først og fremst på fordelen ved å ha mest mulig om fligtsim samlet på et sted: F.eks. lettere å finne fram og større bredde i tilbudet.

 

Men uansett er ideen god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du en slags "Flight Simulator for dummies"? En slags nybegynnerside.

 

I "gamleda'r" var det noen gode sier om dette! (Var ikke Åge Olsen en handlingens mann hva skrivingen av slike sider angår?)

 

Ellers så mener jeg å huske at det ble publisert en del dokumenter i forbindelse med Norway98-lanseringen (mimre), men dette er vel utdatert info på alle måter..

 

Hilsen Håkon - som fortsatt liker å fly med Dash8'ern på gamlemåten fra NDB til NDB ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...