Gå til innhold

2 in one


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

"""" hehe, slenger på 2 innlegg "i et innlegg" ""

1:

Jeg og en venn skal fra Gardermoen-... Hva er finest? ENGM-ENEV? ENGM-ENDU? ENGM-ENTC? Skal fly på fredag.

 

2: Noen som vil "hjelpe" et VA? Virtual Braathens. Vi trenger hjelp! Altfor få aktive piloter + forumet er NESTEN dødt! Noen som kan hjelpe til å lage litt liv? www.vbraa.com er link til siden.

Snart blir vi kanskje Virtual SAS/Braathens ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"""" hehe, slenger på 2 innlegg "i et innlegg" ""

1:

Jeg og en venn skal fra Gardermoen-... Hva er finest? ENGM-ENEV? ENGM-ENDU? ENGM-ENTC? Skal fly på fredag.

 

2: Noen som vil "hjelpe" et VA? Virtual Braathens. Vi trenger hjelp! Altfor få aktive piloter + forumet er NESTEN dødt! Noen som kan hjelpe til å lage litt liv? www.vbraa.com er link til siden.

Snart blir vi kanskje Virtual SAS/Braathens ""

hva med og registrere oss på VATSIM og arrangere endel treninger der+++? er jo selv med i VBRAA og flyr masse men problemet mitt er jo at jeg kunn registrerer for SVA... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik, så er ikke mic ett krav som stilles til de som flyr på VATSIM, selv om at jeg selv kan si at jeg skulle ønske det var det da det er mye bedre ettersom at det er raskere å gi beskjeder over voice en å knotte inn på tastaturet, og mer realistisk, men som ATC på VATSIM kan man ikke la være å gi ATC service til de som flyr uten voice/mic. Dvs at om det sitter ATC som dekker det området du flyr i, så får du like mye kontakt med ATC uten mic som med, men det blir ikke like morsomt og realistisk uten mic """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATC skal faktisk prioritere tekst, da tekst er primærkommunikasjonsmiddelet på VATSIM! Når jeg begynte på VATSIM syntes jeg det var lettest å begynne på tekst og så gå over til voice, og uansett er det sikkert mange piloter i VBRAA som flyr på VATSIM, så det ville vært dumt og ikke utnytte det til å øke aktiviteten bare fordi en pilot ikke kan fly online/ikke har mic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...