Jarle Vidtun Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 bliflyger kjører nå en ukes konkurranse.. finnes HER Siter
Stian Angelse Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Liten utfordring der ja Premien var jo skikkelig kul Siter
Jarle Vidtun Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 he he... Med generel teori kunnskap skal det gå ann og ta disse sp.måla... Yess. veeeldig kuul premie.. hehe Siter
Jarle Vidtun Skrevet 25. april 2004 Forfatter Skrevet 25. april 2004 Vinneren ble Alexander Harrystad. Som forøvrig ferdes her omkring også... nye sp.mål er ute HER Siter
Gjest A. H. Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Tjoho! Forresten, gratulerer med første solotur JAV! Siter
Jarle Vidtun Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Skrevet 2. mai 2004 legger ut vinner her også jeg.. Mads Otterstad. grattis ny konkurranse ute igjen Siter
Jarle Vidtun Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 beholder denne tråden på denne konkurransen.. Vinner i Mai ble Tarjei Lundervollen. Bliflyger.no gratulerer!! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Så den konkurransen foregår fortsatt? Kanskje jeg skal prøve meg jeg også.. Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Så den konkurransen foregår fortsatt? Kanskje jeg skal prøve meg jeg også.. Tvilar på at den foregår endå sidan Jarle utropte Tarjei til vinnar... Siter
Jarle Vidtun Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 juni konkurransen er ikke i gang enna... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Så den konkurransen foregår fortsatt? Kanskje jeg skal prøve meg jeg også.. Tvilar på at den foregår endå sidan Jarle utropte Tarjei til vinnar... Slik som GAP konkuransene, en konkuranse hver måned.. Siter
Jarle Vidtun Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Skrevet 2. juni 2004 stemmer.. som nevt juni konkurransen er ikke ute Siter
Seb Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Så den konkurransen foregår fortsatt? Kanskje jeg skal prøve meg jeg også.. Det kan umulig være for premiens skyld... Siter
Gjest Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 *kremt* bortskjemt *host* Neida . Men du skjønner vel at hovedpoenget er selve konkurransen, ikke premien. Alltid kjekt med refresh av A-teorien. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Premien nei, er ikke på tankene mine engang! Hva i all verden skal jeg med en Bli Flyger nøkkelhalsbånd? Konkurransen er en mulighet for å få testet sine kunnskaper fra PPL teorien, og premien er et bevis på at man kan det. Så.. Jeg vil bevise at jeg kan det... (Men jeg får et slikt nøkkelhalsbånd da ja?) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.