Werner Rafteseth Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer Børge! Da ligger det vel godt ann for en luftetur i sommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Siden du er "borte" fra MSN så sier jeg det her: Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Siden du ikke svarer på msn, sier jeg også det her.. Grattis! Ringer deg når jeg trenger airdrop.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Steikbra!!. Gratulerer så mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer så mye nok en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Har sagt det til deg tidligere, men for at folk ikke skal tro at jeg er en total ass... Så sier jeg det en gang til, til lykke Børge! Regner med at vi møtes på et eller annet stevne iløpet av sommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer så mye ja og fly forsiktig du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.