Gå til innhold

Nytt flyselskap


Ådne Lie

Anbefalte innlegg

 

Det kommer et nytt fly selskap her i norge. Ocean air heter det. Hvis ikke det er verdens syreste så vet ikke jeg.

 

Mellom Florø og Ålesund, skal de ha 1370 ,-. Og det tar en halv time å fly. I tillegg kommer moms på 6%. Dette er vel drøyt, er det ikke?? ""

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en gang slik at denne ruten ikke er ment for oss "vanlig dødelige", men er en ren forretningsrute stort sett ment for olje og verftsarbeidere. Dessuten så vil de nok komme med spesialtilbud. Denne typen ruter er nisje oprasjoner som opererer i spesielle marked, og deres nisje er slett ikke lavpris. Uansett så er det jo kjempe positivt at tilbudet kommer, og jeg ser slett ikke bort ifra at dette kan bli en suksess, og at flere liknende ruter vil dukke opp etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare er en liten piper burde jo prisen vært enda lavere.

 

 

The birds is a tekno in aircraft.

 

Det koster nok å ha en piper i luften også. Nå har ikke jeg så go peiling på dette, men jeg vill tro at når man har tatt med alle utgifter så koster det nok over 2000,- å ha dette flye i luften en halv time. Som sagt så er jeg ikke så inne på dette, det er meget mulig at det blir mer.

 

Uansett, selv om det koster en del å ha flye i luften får det da være grenser på priser. Jeg tror nok jeg kommer til å styre unna det selskapet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...