Ivar Skaugstad Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 I kveld skal Newton besøke Ørland hovedreddnings sentral på Ørlandet, hvor de flyr seg en tur med det godt kjente SeaKing helikopteret. Se Newton på NRK1 i kveld klokken 18:30. Glem heller ikke "Flyplassen" (OSL verson) på TVNorge i kveld klokken 20:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jepp dette blir ein bra kveld. Fy hel*vete kor det bles under ein Sea King når ein ligg i sjøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Der kom du meg i forkjøpet, jeg skulle akkurat til å minne alle sammen på om dette programmet. Jo dette blir spennende, selv om newton er for en ung tenåringsgenerasjon så er det mye interesant, serlig når det handler om fly/helikopter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jepp dette blir ein bra kveld. Fy hel*vete kor det bles under ein Sea King når ein ligg i sjøen 40-50kts.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Er nok dt når ein skal opp... trynet blir litt oppblåst om du opnar kjeften hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haukland Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Litt plgsom med all den eksosen som kommer ned når man ligger under der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tja.. omein likar jeteksos går vel det bra? hehe .... Storkoste meg eg hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Seaking'en er temmelig brutal ja.... Fekk oppleve den på nært hold under ein redningsaksjon her for to veker sidan... ufattelig å sjå heile maskina forsvinne i all snøen den piska opp når det landa..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Hva kan jeg si, den som annonserte programmet glemte å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jaja...snart Oslo Lufthavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Snart så snart, har nå annongsert til hele huset og nabolaget av TV`en er opptatt fra kl 20:00, kan til tider være vanskelig å komme til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva kan jeg si, den som annonserte programmet glemte å se på! Gikk glipp av det jeg også, Gardermoen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hva kan jeg si, den som annonserte programmet glemte å se på! Gikk faktisk glipp av det jeg å, men det gikk i reprise utrolige 2 ganger så jeg fikk sett det, det gikk fredag og Lørdag om jeg ikke tar feil. Utrolig til å være NRK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.