Jarle Vidtun Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 hola, som noen fikk med seg så var jeg en tur i simmen til BRA i februar.. fått tak i en video her nå og her lander jeg da 737'en på Vigra.. hehe http://www.kjevikflyklubb.no/video/jarle.wmv ENJOY! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Dritschtilig -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Åhhh! Tøfft!!! Er det mulig for allmenne å få seg en tur i den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hehe, artig video Jarle! Jeg vil vel tro at det minnet vil sitte igjen lenge, iallefall til det blir "overvisket" av et titalls andre simulatorturer når du starter utdanningen.. Eller kanskje ikke? Synes jeg hørte et lite "aaah" idet dere touchet bakken, var det du som kom med det stresstønnet kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nice!! Som jeg skulle ha gjort det selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Rått! Ska ønske mæ en tur i bursdagsgave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 stresstønn Ivar? =P Var deilig og få den nedpå... konsenterte meg mye på app ass.. he he. Må prøves! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Very nice indeed! Var det hydraulikk også, eller var det bare kamerapersonen som var litt ustødig? I såfall gjorde han/hun en veldig bra jobb med å øke realismen! Veldig tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Inge Ringvold Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Samme type simulator prøvde jeg en og en halv time på Fornebu. Blei du like svett og sliten i ben og armer som jeg gjorde? Hehe. Heftig opplevelse med hydraulikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 var hydraulikk ja REAL FULL MOTION. Det kom et crew ut fra cockpit rett før vi skulle ta plass. de så passe slitne ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men hva må man gjøre for å få seg en tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Fantastisk bra. MEN en ting jeg lurer på.. Når man reverser i real world, må man da ta en og en motor? (Vet jo at flyet vil dreie til siden da, men så ut som det bare ble reverset på en motor...) Fin film!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ah.. en sånn en skal jeg kjøpe meg når jeg blir rik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ah.. en sånn en skal jeg kjøpe meg når jeg blir rik... Når blir du rik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Men hva må man gjøre for å få seg en tur? Vet ikke hvordan det fungerer med akkurat denne simmen, men enkelte flyselskaper(f.eks. Lufthansa og United) selger simulatortimer i sine treningssentre. Men prisen er høy det er snakk omm tusenvis av kroner for en time, mye avhengig av hvilken simulator det dreier seg om. De mest moderne er nok dyrest å leie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Stian: Jeg tok den ene fordi jeg hadde bare en motor i gang når jeg landet.. den stoppet underveis.. hehe Den koster noe som 4500kr per time.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ah.. en sånn en skal jeg kjøpe meg når jeg blir rik... Når blir du rik? Lov å håpe... er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.