Hans Utne Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 For info, ProController vil ikke kunne "connecte" til VATSIM fra og med 1 mars iår, dvs om noen få dager Se VATSIM's webside for mer info. Mvh Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hehe, og jeg har kommet meg over på ASRC, så nå har jeg ingen begymmringer lengre! For dere som ennå ikke har gått over til ASRC, dere vil ikke angre! Kan bare ikke forstå hvorfor jeg ikke gikk over før, med litt hjelp fra andre controllere i VACCN så fikk jeg det meste i orden, mangler bare de "ekstrafinessene" før jeg har alt under kontroll. Siter
Sondre Aabø Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Og hva skjer da med ProController spørsmåla i blant annet "Senior Student Reating" testen ? Har brukt PC bare noen få ganger, og jeg kan jo ikke alt om den, sliter derfor litt med PC spørsmåla. Skal jeg da sende en mail til ansvarlig for de teoretiske testene om å få en ny test siden den jeg har nå har gått ut på dato ? Siter
Hans Utne Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Hei Sondre, Den mottatte testen må nok besvares for å komme videre. Men, skal sjekke generelt mot VATEUD-TD og høre hva fremtiden blir. Vet at de jobber med saken, men vet ikke når dette er klart. Mvh Siter
Sondre Aabø Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Ok, den er grei, men de må jo ha en ny test klar den 1. mars siden da finns ikke ProController lenger!!!!! Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 spør du meg så er det helt "høl i hue" at det er pro controller-spørsmål på testene, nå som de fleste bruker ASRC, og PC er ute på dato....Jah, for folk skal jo behøve å laste ned og innstalere og sette seg inn i PC for å besvare en test når de bruker det nye ASRC...uff....jaja..håper det blir en orden snart. Siter
Jan Kristiansen Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Som Hans sier testen må du besvare. Procontroller spørsmål skal fra nå av ikke forekomme i fremtidige tester, etter hva jeg har blitt fortalt. Siter
Hans Utne Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Sondre, Som Jan indikerer, og som jeg nettopp har fått bekreftet fra Director VATEUD-TD, så skal ProController spørsmål være fjernet fra Eurotest for ca 30 dager siden. Dette forteller meg at du kanskje mottok testen for noen tid tilbake, og du bør i så fall være obs på at det nå er en tidsfrist for innlevering på max 30 dager, gjeldende ifra 1 februar iår. Mvh Siter
Sondre Aabø Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Hans du har helt rett i det jeg har hatt testen i lengere tid nå, fra ca før jul. Skal jeg requeste en ny test nå da ? Siter
Stig Sandnes Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 På tide det da. Begynte bli mektig lei alle spørsmålene om den på eksamen Menne, alt må jo oppdateres før eller senere, hehe Siter
Hans Utne Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Hei igjen Sondre Jaja, da var ikke mine to grå helt på avveie Anbefaler at du tar en god titt på VATEUD TDs webside, på hovedsiden står noe info om de endringer som er gjennomført (ref det jeg skrev i forrige innlegg) Vil anta, hvis du forsøker å sende inn nåværende svar, at du vil enten bli avvist, eller får beskjed om å sende inn ny forspørsel om Eurotest, men her er jeg usikker. Mulig Jan Kristiansen vet noe mer i dette tilfellet? Mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.