Gå til innhold

ProControllers dager er talte !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, og jeg har kommet meg over på ASRC, så nå har jeg ingen begymmringer lengre! ""

For dere som ennå ikke har gått over til ASRC, dere vil ikke angre!

Kan bare ikke forstå hvorfor jeg ikke gikk over før, med litt hjelp fra andre controllere i VACCN så fikk jeg det meste i orden, mangler bare de "ekstrafinessene" før jeg har alt under kontroll.

Skrevet

Og hva skjer da med ProController spørsmåla i blant annet "Senior Student Reating" testen ? Har brukt PC bare noen få ganger, og jeg kan jo ikke alt om den, sliter derfor litt med PC spørsmåla. Skal jeg da sende en mail til ansvarlig for de teoretiske testene om å få en ny test siden den jeg har nå har gått ut på dato ?

Skrevet

Hei Sondre,

Den mottatte testen må nok besvares for å komme videre. Men, skal sjekke generelt mot VATEUD-TD og høre hva fremtiden blir. Vet at de jobber med saken, men vet ikke når dette er klart.

Mvh

Skrevet

spør du meg så er det helt "høl i hue" at det er pro controller-spørsmål på testene, nå som de fleste bruker ASRC, og PC er ute på dato....Jah, for folk skal jo behøve å laste ned og innstalere og sette seg inn i PC for å besvare en test når de bruker det nye ASRC...uff....jaja..håper det blir en orden snart.

Skrevet

Sondre,

Som Jan indikerer, og som jeg nettopp har fått bekreftet fra Director VATEUD-TD, så skal ProController spørsmål være fjernet fra Eurotest for ca 30 dager siden.

Dette forteller meg at du kanskje mottok testen for noen tid tilbake, og du bør i så fall være obs på at det nå er en tidsfrist for innlevering på max 30 dager, gjeldende ifra 1 februar iår.

Mvh

Skrevet

Hei igjen Sondre ""

Jaja, da var ikke mine to grå helt på avveie ""

Anbefaler at du tar en god titt på VATEUD TDs webside, på hovedsiden står noe info om de endringer som er gjennomført (ref det jeg skrev i forrige innlegg) ""

Vil anta, hvis du forsøker å sende inn nåværende svar, at du vil enten bli avvist, eller får beskjed om å sende inn ny forspørsel om Eurotest, men her er jeg usikker. Mulig Jan Kristiansen vet noe mer i dette tilfellet?

Mvh

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...