Gå til innhold

Captainsim.com


Helge Steensen

Anbefalte innlegg

Men til gjengjeld får vi fantastisk brae fly da ""

 

 

Tja, uten å være noen 727-ekspert selv mener jeg å hsuke at den ble hudfletta av diverse piloter etter release...

 

hmm, nå har jeg ikke prøvd det men på bildene ser det utroilg bra ut. Noen som anbefaler/ikke anbefaler å kjøpe det? Har tenkt på å kjøpe det om en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captainsim 727 Pro er fantastisk bra.

Verdt hver krone! ""

 

Stemmer det ""

 

Men det krever at man LESER MANUALER!!!!!!!

Så de som ikke gidder å sette seg inn i dette flyet,bør la være å kjøpe det....da det etter all sannsynlighet kommer til å samle "støv" på harddisken.

Dette flyet har ingen "automatikk".....ingen vnav-lnav eller autoland....heller ikke speed hold.

Det må navigeres på "gamle måten" etter VOR/NDB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg har sans for Captainsim sine flyvalg, Mig-21, Starfighter, 707 og Yak-3 er nok ikke akkurat modeller som skaper rush på ecommerce-serveren, men som absolutt fortjener grundig representasjon i fs.

 

Det er viktig å innse at for ikke så veldig mange år siden måtte en pilot faktisk fly flyet, og tre mann jobbet relativt hardt i cockpiten. I dag har vi simmere som har lært seg alle knappene på PMDGs 737 og innbiller seg at de er fullbefarne piloter mens de i virkelighten ikke engang behersker den enkleste VOR-naviogasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...