Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Rakkestad flyplass i Østfold, fikk den 16. Januar tildelt en ICAO kode, den følgene koden er ENRK, som er en privat eid flyplass med Thor-Egil Larsen som daglig leder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ENRA - Er ikke det allerede i bruk på Røssvoll?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ENRA er Mo, og det har det vært lenge. ENRK derimot, det er Rakkestad Fremover vil nok flere småstriper her til lands få ICAO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ENRA er allerede ibruk på Røssvold ja, så dette er ikke korrekt. ENRK er koden Rakkestad får tildelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Næi du tarjei! han KAB vart no først ut me og svar! Ja æ hadd no tenkt me det ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe, beklager så meget.. Jeg som skrev feil, begynner å bli en nasty uvane! Men det er godt at vi har noen våkne personer her på forumet! ENRK er selvfølgelig rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ja, han var 1 minutt før meg det er korrekt, og hadde ikke jeg tatt meg bryet med å sjekke nak sine sider for å bekrefte koden hadde sannsynligvis jeg vært først ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 endelig fant Rakkestad plassen sin også. blir deilig og fylle ut ENRK i stedet for ZZOS ==) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe, når ble dette en konkuranse om å ha først rett Thomas? Kan lære deg trøndersk om du har ønsker om det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ja ivar! Æ kunn tænkt mæ dæ! Om du har løst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe, du er faktisk ikke så ille i "språket" der Thomas! Litt mer "værng" på ordene så har du det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som vet om Gullknapp (arendal/froland) blir å finne på ICAO kartet i nærmeste fremtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 endelig fant Rakkestad plassen sin også. blir deilig og fylle ut ENKR i stedet for ZZOS ==) Og du skal begynne å fly til Kirkenes? Du mener sikkert ENRK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det var nok det jeg mente ja lars.. he he.. rk, kr lett og blande. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Da kommer vel stripa på Rognan / Indre Salten / Nordland / Nord-Norge også med etter hvert da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Da kommer vel stripa på Rognan / Indre Salten / Nordland / Nord-Norge også med etter hvert da? You wish ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja Like mye som du ønsker at du søkte gk elektro i stedet for almenne fag Neida... jeg kan vel ikke si at jeg har noe imot dine valg og meninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Vold Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 NAK/NLF/Motorflyseksjonen oppfordrer alle flyplasseiere til å søke om ICAO-kode. Se på seksjonens nyhetsside, dato: 15.12.03. Jan H V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.