Steinar Grindstein Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Se hva jeg fant hos VG nå: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=208175 Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tror du skrev litt feil i tittelen! Tror du mente og bruke spørsmålstegn istede for et utropstegn.. ikke vet jeg det var bare et forslag Kansje jeg er dum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Du har nok rett der Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vel, jeg tror ikke jeg ville flydd med noe russisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Sakshaug Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Mener du Russiske fly eller flyselskaper? Fra 1991 har jeg reist 20 ganger med 6 forskjellige russiske selskap og altid med russiske fly (TU-134 TU-154 IL-86 og IL-96). Jeg kan ikke si at jeg noen gang har merket at de har dårligere flysikkerhet en andre europeiske selskap. Det verste jeg har reist med var en charter fra "Air Europe" Der er nok farligere å ta flybussen til flyplasser i Norge enn å kjøre russiske fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Mener du Russiske fly eller flyselskaper? Fra 1991 har jeg reist 20 ganger med 6 forskjellige russiske selskap og altid med russiske fly (TU-134 TU-154 IL-86 og IL-96). Jeg kan ikke si at jeg noen gang har merket at de har dårligere flysikkerhet en andre europeiske selskap. Det verste jeg har reist med var en charter fra "Air Europe" Der er nok farligere å ta flybussen til flyplasser i Norge enn å kjøre russiske fly Og der ble Christer puffet ut på tynn is, og tråkket igjennom... Nei, jeg har aldri flydd med hverken russiske fly eller flyselskaper, men jeg har hørt mye rart og at standarden er en del lavere enn i andre land, som f.eks Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det at russiske flyselskaper skal være så mye mer utrygge enn de vi har her er vel en vel ernært myte. Ja selvfølgelig har du noen utrolige dårlige selskaper der, men du skal vel ikke leite lenge her i Europa heller før du finner noen med ikke helt rent mel i posen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Lyster Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Engelske myndigheter la i dag ut offentlig en liste over flyselskap som er uønsket i landet både på grunn av dårlig sikkerhet og slurv hos selskapene. Myndighetene gjør dette for å sette fokus på at enkelte selskap er direkte livsfarlige å reise med og vil ikke under noen omstendigheter får landingstillatelse i Storbritannia. Selskapene som står på listen er ; Star Air Ltd (Sierra Leone) Air Universal (Sierra Leone) Cameroon Airlines Albanian Airlines Central Air Express (Congo) Enimex (Estonia) Inter Trans Air (Bulgaria) Mempis Air (Egypt) Air Bosna (Bosnia) Kyrgyzstan Airlines Raf-Avia (Latvia) Også alle flyselskaper fra Guinea, Gambia, Liberia og Tajikistan er uønsket i England. Kilde: Hangar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe... Raf-Avia (Latvia) Det selskapet har vi hatt innom på Karmøy x-antall ganger det siste året, på charter oppdrag for offshore industrien. Absolutt et noe snodig flyselskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.