Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Vi i SVA skal jo fly til ENBO snart og derfra til ENGM. Jasså? Ja samma sier jeg, jasså? Trodde denne turen bare gikk innom Bergen i Norge jeg? Siter
Jarle Vidtun Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 vel iflg siden til europe tour 2003 så skal dere til EHAM fra ENBR deretter fra EHAM til Bodø og fra Bodø til ENGM, og deretter til hmm.. finland elns.. (europeisk geografi er ikke min store side) Siter
Ivar Hakli Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Sondre... Håper du ikke har tenkt å gjøre dette til en vane..... Da tror jeg passasjerene kommer til å avbestille... Siter
Sondre Aabø Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hei igjen, håper ikke det jeg heller, men nå kom Jarle (min reddene engel) og fikk utrykt seg godt nok om det jeg mente. Så jeg håper at vi kan gjøre suksess en gang til i å med at SVA kommer flere ganger. Gleder meg !! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.