Gå til innhold

Scanner


Thomas Gundersen

Anbefalte innlegg

Veldig grei "" Bruker den daglig, og det er siden sommerferien, og funker enda som bare det! (hvordan sletter man frekvenser fra minnet på den? "")

For å slette en bestemt frekvens:

1. Trykk på MR og bestem hvilken frekvens du vil slette

2. Trykk på FUNC+MR

3. Hold inn FUNC+MON i 3sek

 

For å slette alle frekvensen i lista:

Hold inne FUNC+WR+ST når du slår på scannern, da vil det komme opp "INITIAL" på displayet, trykk så på MON.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig grei "" Bruker den daglig, og det er siden sommerferien, og funker enda som bare det! (hvordan sletter man frekvenser fra minnet på den? "")

For å slette en bestemt frekvens:

1. Trykk på MR og bestem hvilken frekvens du vil slette

2. Trykk på FUNC+MR

3. Hold inn FUNC+MON i 3sek

 

For å slette alle frekvensen i lista:

Hold inne FUNC+WR+ST når du slår på scannern, da vil det komme opp "INITIAL" på displayet, trykk så på MON.

 

Og etter det jeg kan huske så står ikke dette i manualen til Maycom'en.. iallfall ikke etter det jeg leste i sin tid på scannetnytt "" Så da har man sikkert leita både lenge og vel etter dette i manualen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kan forvente å høre ATC så fryktelig godt, om du hører de. Men det er jo bare å skaffe deg en helbølge-antenne

 

Hehe, Andreas bor nok ganske så nært flyplassen ja. Stort sett rett under innflygningen til 25. Så jeg tror ikke det er noe problem hos ham "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...