Gå til innhold

Fly inn i det nye året?


Jørn Mikalsen

Anbefalte innlegg

Får da virkelig ikke håpe noen er så "gal". Kom dere vekk fra skjermen i kveld. Ta dere en fest. Å feste inn det nye året er mye morsommere enn å stirre på en skjerm "" Mye mere sosialt er det også.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var da svært gutter!

Har vært inne på tanken, men jeg må nok meddele dere at festiliteter står på menyen i dag.

Det kan jo hende at jeg trekker mot cockpiten etter at jeg har kommet hjem i morgen tidlig?

Kanskje vi skal undersøke hvordan jeg klarer oppgaven som flyger i beruset tilstand...? ""

Nei, jeg avsluttett dette året med en real dose med en Trøndersk solnedgang og -22*C på Røros før i dag!

Ønsker dere alle et riktig godt nyttår, og håper at jeg ser dere alle i luften så snart vi innhenter oss etter nattens festiliteter! ""

 

NB: Å fly i beruset tilstand er nok ingen god ide, kunne jo tenkes at jeg får sjefen for Scandinavian VA og VATSIM på nakken.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...