Jørn Mikalsen Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Lurte på om det var noen her som hadde planer om å fly inn i det nye året? Siter
Gjest Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Får da virkelig ikke håpe noen er så "gal". Kom dere vekk fra skjermen i kveld. Ta dere en fest. Å feste inn det nye året er mye morsommere enn å stirre på en skjerm Mye mere sosialt er det også. Jan Roar Rød Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 Jeg for min del skal på fest, men det er sikkert noen fly-GALE mennesker som logger Vatsim inn i det nye året Siter
Jarle Vidtun Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 sikkert noen fly-GALE mennesker som logger Vatsim inn i det nye året hmm. Ivar? kidding vel, godt nytt år! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Jeg for min del skal på fest, men det er sikkert noen fly-GALE mennesker som logger Vatsim inn i det nye året Ivar Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 Ja, tenkte litt på han......men det får da være grenser Siter
Thomas Gundersen Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Skal innrømme at jeg tenkte faktisk på å gjøre det. Lurte litt på å fly mot tidssonene, slik at jeg kunne få oppleve nyttår flere ganger.... Men jeg SLO DET FRA MEG... Vi skal tross alt ha besøk.... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Vel, det er jo flått å fly nyttårsaften da, mye fyrverkeri Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Hehe, det var da svært gutter! Har vært inne på tanken, men jeg må nok meddele dere at festiliteter står på menyen i dag. Det kan jo hende at jeg trekker mot cockpiten etter at jeg har kommet hjem i morgen tidlig? Kanskje vi skal undersøke hvordan jeg klarer oppgaven som flyger i beruset tilstand...? Nei, jeg avsluttett dette året med en real dose med en Trøndersk solnedgang og -22*C på Røros før i dag! Ønsker dere alle et riktig godt nyttår, og håper at jeg ser dere alle i luften så snart vi innhenter oss etter nattens festiliteter! NB: Å fly i beruset tilstand er nok ingen god ide, kunne jo tenkes at jeg får sjefen for Scandinavian VA og VATSIM på nakken.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.