Thomas Gundersen Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Jeg har bestått ATC testen!!! Det kommer til å bli mer ATC på Sola fremover! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Hehe, da vil jeg få gleden av å grattulere deg Thomas! Får se om jeg stikker en tur innom Sola på min vei tilbake fra Gardermoen i dag, men det forutsetter at du er online! Vi prates vel i luften (eller på bakken), på gjensyn! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Supert Thomas! Vetlandet har et alt for stort ATC hull, så at du kommer til å sitte på ENZV vil nok øke trafikken ytteligere! Siter
Thomas Gundersen Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Skrevet 30. desember 2003 Det er bare en ting jeg lurer på: Hvordan setter jeg opp en voice server? Og kan jeg bruke AVC sammen med pro controller. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Ja, Thomas, det kan du! For å sette opp en voice server, så er det bare å trykke join, også lage f.eks rw.avsim.net/enzv_v_app... Siter
Hans Utne Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Thomas, Bare for avklaring, snakker du om VATSIM eller IVAO? Mvh Siter
O85_ Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Gratulerer Thomas! Hvis du er fersk på ATC så anbefaler jeg deg å starte med ASRC (Mye bedre!) Siter
Thomas Gundersen Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Skrevet 30. desember 2003 ASRC hakker på pc'en min... Siter
Thomas Gundersen Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Skrevet 30. desember 2003 Hvorfor får jeg "requested level is to high" når jeg prøver å logge meg på som student 1 i pro controller. Jeg bestod testen i dag. Er ikke serveren oppdatert enda. Trodde det var om tirsdagen den ble det. Og nå er det jo snart onsdag... Siter
Geir G Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Gratulerer! ENZV-ENBR er en fin tur! Sitter så ofte som mulig som ENBR_V_APP! Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Gratulerer! ENZV-ENBR er en fin tur! Sitter så ofte som mulig som ENBR_V_APP! ENBR_V_APP? Har du endelig fått deg mic Da kan jeg trygt fly til Bergen igjen! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Hvorfor får jeg "requested level is to high" når jeg prøver å logge meg på som student 1 i pro controller. Jeg bestod testen i dag. Er ikke serveren oppdatert enda. Trodde det var om tirsdagen den ble det. Og nå er det jo snart onsdag... Thomas, du må smøre deg med litt tolmodighet her nå! Du må nok regne med at det tar mellom 3 - 7 dager før du blir "lagt" til. Siter
Hans Utne Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Thomas, Tror du har oversett noen viktige detaljer. Pkt1. Kan ikke se at du er medlem av VACC Norway, som er et krav Pkt2. Kan heller ikke se at du har anmodet om noen online test på VACCN Testen som du da henviser til er Eurotest, og denne danner grunnlag for videre oppgradering. Anbefaler at du tar en titt på VACCN, under Membership. Da vil iallefall saken gå noe fortere. Mvh Siter
O85_ Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Med andre ord.. Du har bare bestått den teoretiske delen, du mangler bare den praktiske Siter
Geir G Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Gratulerer! ENZV-ENBR er en fin tur! Sitter så ofte som mulig som ENBR_V_APP! ENBR_V_APP? Har du endelig fått deg mic Da kan jeg trygt fly til Bergen igjen! Jepp, jeg har hatt MIC veldig lenge, men jeg føler meg ikke helt sikker med det. Men Øvelse gjør mester...... Siter
Sondre Aabø Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Gratulerer! ENZV-ENBR er en fin tur! Sitter så ofte som mulig som ENBR_V_APP! ENBR_V_APP? Har du endelig fått deg mic Da kan jeg trygt fly til Bergen igjen! Jepp, jeg har hatt MIC veldig lenge, men jeg føler meg ikke helt sikker med det. Men Øvelse gjør mester...... Kan anbefale å bruke mic alle mann, gjør livet mye enklere !!, det er akuratt det samme som å bruke tekst, mener at du sier det samme. Siter
Geir G Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Jepp, men jeg blander rundt på ordene, hehe. Slik som Geir i Valen TV (nesten ) Neida, men det er litt forskjell.... Siter
Thomas Gundersen Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Skrevet 31. desember 2003 Thomas, Tror du har oversett noen viktige detaljer. Pkt1. Kan ikke se at du er medlem av VACC Norway, som er et krav Pkt2. Kan heller ikke se at du har anmodet om noen online test på VACCN Testen som du da henviser til er Eurotest, og denne danner grunnlag for videre oppgradering. Anbefaler at du tar en titt på VACCN, under Membership. Da vil iallefall saken gå noe fortere. Mvh Nå har jeg søkt om medlemskap i vaccn... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.