Vegar Mikalsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Heisann! Skal skaffe meg nytt headset. Må ha det når jeg er ATC. Noen som kan anbefale et bra et til data...og kanskje et som ligner litt på de de bruker i virkeligheten...Brukes det mest høytaler på en eller begge ører forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei, dette headsetet har jeg. Er veldig fornøyd med det. De som jeg har spurt sier at lydkvaliteten er helt på topp. Er å annbefale på det varmeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Denne må jeg få annbefale:) kjempe headsett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 nei se der ja, en som anbefaler det jeg akkurat skulle til og Anbefale. Det er bra til ALT Absolutt ALT. Er kjempe masse BASS i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 I det jeg har ja, rister i hele sette. . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Plantronics ruler,.. sjekk www.itbutikken.no Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Denne må jeg få annbefale:) kjempe headsett Kjempebra headset dette! Anbefaler jeg på det varmeste.. Jeg skal til å kjøpe mitt andre (søstra mi lånte det på båttur, og klarte på en eller annen måte å miste det over bord?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg kan også anbefale Thrust 410 Bass.. Jeg vet ikke om flygeledere har et headsett som ligner på dette, for dette ligner nesten mer på et vanlig headsett til fly/helikopter Men det er god lyd i det, og jeg har fått tilbakemelding på at de jeg snakker med over f.eks msn, hører meg bedre enn om vi skulle snakket i en telefon.. Høres ut som om jeg sitter ved siden av.. Jeg er veldig fornøyd.. Billig er det jo også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg kan anbefale disse to, basert på egne erfaringer. AKG K141 MONITOR Utrolig bra headset, de fleste radio stasjoner bruker faktisk dette headsettet. (er litt tungt å drive, så du vil ikke få så høyt volum sammen med f.eks. en discman) KOSS Sportapro Veldig bra headset, mye lyd for pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja kjempe headsett dette, å meget behageli å ha på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tro meg, dere vil IKKE har det headset vi bruker!!! Det suger! Sennheizer har bra headset til vårt bruk. Vi bruker ellers dette fra GN Netcom: [image]http://www.gnnetcom.dk/europe/images/products/packshot_gnprofile_large.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg kan anbefale disse to, basert på egne erfaringer. AKG K141 MONITOR Utrolig bra headset, de fleste radio stasjoner bruker faktisk dette headsettet. (er litt tungt å drive, så du vil ikke få så høyt volum sammen med f.eks. en discman) KOSS Sportapro Veldig bra headset, mye lyd for pengene. Sikkert bra disse, MEN det var dårlig med Mic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Visste ikke at flygeledere brukte headsett Spurte en Supervisor om de av og til brukte Headsett.... "Nei, og det er vi alle KJEMPE glade for!" og så en begrunnelse jeg ikke husker... Men bruker selv headsett, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Sømme Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg kan anbefale disse to, basert på egne erfaringer. AKG K141 MONITOR Utrolig bra headset, de fleste radio stasjoner bruker faktisk dette headsettet. (er litt tungt å drive, så du vil ikke få så høyt volum sammen med f.eks. en discman) KOSS Sportapro Veldig bra headset, mye lyd for pengene. Sikkert bra disse, MEN det var dårlig med Mic Ja ingen mic..etter som det ikke ble spurt om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Heisann! Skal skaffe meg nytt headset. Må ha det når jeg er ATC. Noen som kan anbefale et bra et til data...og kanskje et som ligner litt på de de bruker i virkeligheten...Brukes det mest høytaler på en eller begge ører forresten? Tror nok han skal snakke når han er ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ttersom jeg har forstått bruker ikke Flyvelederne headsett, i tårnet tror jeg dddt går mest i Høytalere, men derimot på Approach de gutta som sitter der, jeg tror de har Headsett.. Rætt på mæ viss æ tar feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Sikkert forde de beveger seg litt rundt i tårnet... Spesielt mot PCen på ENBR, hehe (har jeg sett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Tro meg, dere vil IKKE har det headset vi bruker!!! Det suger! Sennheizer har bra headset til vårt bruk. Vi bruker ellers dette fra GN Netcom: [image]http://www.gnnetcom.dk/europe/images/products/packshot_gnprofile_large.jpg[/image] Vet du hvor jeg kan bestille dette headsettet som du har på bildet? Er det vanlig minijack-inngang for både mic og høytalere som på andre data-headset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Holmås Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Dette må vel være bra? Har aldri prøvd noen av Bose produktene, men hører at de lager bra høytalere og headsett.. har altid hatt lyst på bose headset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ja billig var den ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er korrekt at vi tårn-nisser ikke bruker headset mye i tårnet. Dette er mest fordi bare GM fikk tråløst headset før vi måtte godkjenne alt vi kjøper gjennom luftfartstilsynet. Her på Bardufoss bruker vi bare headset (stort sett)i twr under øvelser når vi har GND åpen og Safety pilot i tårnet. (Mye bråk/leven) På approach bruker vi mic og høytaler på samme måte som i tårnet, såfremt det er approachen nede i kjeller'n vi sitter på. Må vi bruke posisjonen i tårnet (sent på kveld/helger utenom øvelser ved behov) brukes headset. Vi har ikke jack plugg på vårt, men en overgang fra en rar "flat" plugg til vanlig 8 pins "telefon" plugg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Iværtfall på exstremt store flyplasser, når det sitter en HAUG med gutter nede i kjellern på Approach, de må da ha headsett for der er det sikkert masse bråk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 søren...GN Netcom som flygelederne bruker koster like under 2000,-. Det blir litt for dyrt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Er dette et greit kjøp av headset hvis jeg kun har tenkt å bruke det mens jeg er flygeleder hvis jeg må holde meg på 2-300 kroner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 søren...GN Netcom som flygelederne bruker koster like under 2000,-. Det blir litt for dyrt... 2000 for ett headset? Syntes det hørtes MYE ut... ikke rart de sliter med økonomien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Og Bodø Approach mener jeg bruker høytalere også... med handholdt mic, om jeg ikke husker feil, det samme i Bodø Tower... Control er jeg ikke sikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Nei, søren heller...kjøpte et brukbart et tror jeg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=34918&t=1023&l=2&AvdID=1&CatID=11&GrpID=5&s=pl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 App og Controll tror jeg sitter på samme plass. På kontrollsentralen og etter det jeg vet så bruker de hanholdt MIC Høytalere. ++(I Bodø) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 App og Controll tror jeg sitter på samme plass. På kontrollsentralen og etter det jeg vet så bruker de hanholdt MIC Høytalere. ++(I Bodø) APP sitter på rekka inn til høyre når du kommer inn. Control har resten på andre siden. N/S/E fordelt bortover, og så Oceanic innerst på motsatt av APP. Og ja, de bruker håndholdt+høytaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 App og Controll tror jeg sitter på samme plass. På kontrollsentralen og etter det jeg vet så bruker de hanholdt MIC Høytalere. ++(I Bodø) APP sitter på rekka inn til høyre når du kommer inn. Control har resten på andre siden. N/S/E fordelt bortover, og så Oceanic innerst på motsatt av APP. Og ja, de bruker håndholdt+høytaler. Som om jeg skulle sagt det selv Børge.. jeg var der jeg også, remember? Nei, skal se film nå, snakkes l8r m8`s! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.