Ilan Sharoni Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jaja... når jeg kjøpte den fikk jeg den for 549, er denne noe dere anbefaler??? (unskyld avsporingen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 "Avsporingen" har vært oppe tidligere i uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 I butikken jeg jobber har jeg satt ned prisen på Flight Sim 2004 denne uken til 349,- Jeg vil ikke si hvilken butikk det er, siden sist jeg gjorde det, fikk jeg temmelig mange mailer om jeg kan sende det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Den prisen er jo ganske grei...men 700 (eller hvor mye det var je betalte) for å få nytt vær og noen nye effekter syns jeg var altfor mye, og jeg angrer egentlig på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det at fs9 kosta 500 er jo ikke så galt. Men en dag i forige uke var æ innom en butikk på Fauske, og de hadde en 2002Pro stående i hylla til HELE 995.- Makan til blopris skal man lette lenge etter til et spill som er ca 2år gamelt. Med vennlig hilsen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 sikker på at du ikke glemte ett koma? = 99,5kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Nå vil ikke jeg kalle 99,50kr blodpris da, slik det blir gjort her.. vil heller si at 995kr er blodpris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Samma for meg hva det koster her i Norge, pappa kjøpte sim'en til meg fra USA, han var der i august, da betalte han $24,99 for det, i en spesialutgave som kun kommer ut i USA og Canada. Jeg er fornøyd, jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Ja æ e sikker på at prisen er 995.- Jeg måtte se på den to ganger før at æ trodde det æ så Med vennlig hilsen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.