Gå til innhold

Cockpit-tur i Widerøe, er det mulig?


Ole Reidar Dvergsdal

Anbefalte innlegg

Skal ut og fly om ei vekes tid med widerøe, og i den forbindelse lurer eg på om nokon der ute har fått gleda det er å i sitte i cockpit hos widerøe? Sist eg reiste med dei såg var nemlig en av ylvis-karane med flyet og han sat i cockpit!

 

Så det eg lurer på er kor eg eventuelt kan henvende meg med ein slik forespørsel, og om eg muligens har for dårlig tid??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor du skal reise ut i fra, men ett tips kan jeg gi deg. Spør personalet når du sjekker inn om de har mulighet til å forhøre seg med kapteinen om det hadde vært mulig for deg å sitte i cockpit. Ved små stasjoner så er det stortsett de samme personene som sjekker deg inn, som gjør vekt og balanse og de har naturligvis lettere for å spørre kapteinen. Jeg jobbet selv ved Narvik flyplass før Widerøe sluttet å fly der og jeg tror ikke jeg noen gang var borti noen som fikk nei til å sitte i cockpit så lenge operative forhold tilsa at det var greit. Men husk, det verste du kan få er nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...